כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"חשיבות עצומה"

שידור חי או חזרות: מנכ"ל הערוץ פנה לשרה רגב

לאור הדיווחים כי אם יתרחשו הפרעות לטקס הדלקת המשואות בליל יום העצמאות, אזי ישודר הטקס כפי שהוא הוקלט בחזרות, פנה מנכ"ל חדשות 13 לשרה רגב שאחראית על הטקס בדרישה לדעת מבעוד מועד מתי יהיה שידור חי ומתי ישודר קטע מהחזרות

שידור חי או חזרות: מנכ"ל הערוץ פנה לשרה רגב
אולפן ערוץ 13 צילום: מתוך פייסבוק

מנכ"ל 'חדשות 13', אבירם אלעד פנה במכתב לשרה לענייני סמלים וטקסים מירי רגב בדרישה לדעת אם במהלך טקס הדלקת המשואות בליל יום העצמאות יש כוונה לעבור ולשדר את התיעוד מהחזרות ולא שידור חי מהטקס עצמו.

במכתבו מציין אלעד: "מתוך הצהרות שונות שניתנו בימים האחרונים באשר לאופן שידור טקס המשואות, אנו למדים וייתכן שבשלב כלשהו של השידור החי של טקס המשואות יתבצע מעבר לשידור מוקלט שהוכן מבעוד מועד".

לדבריו, "ככלי תקשורת בעל מחויבות עמוקה לצופיו, אנו דורשים לדעת באופן אקטיבי ובזמן אמת על מעבר זה במידה ויתרחש. אנו בחדשות 13 רואים חשיבות עצומה ביידוע בזמן אמת של צופינו באשר לתוכן אותו הם רואים על המסך, בטח ובטח בזמן שידור טקס לאומי בעל חשיבות כה רבה לצופה הישראלי".

"מהות היידוע, בין אם באמצעות נציגות הפקתית שלנו בניידת השידור, ובין אם בחיווי בין גורמי המקצוע, היא האם הטקס המועבר לצופים הוא המשך השידור החי, או הקלטה כלשהי. דרישה זו מוצבת כדי שנוכל לשקול את שיקולינו העריכתיים, הבלעדיים, בכל הקשור לשידור האירוע ותיווך המציאות על פי התרחשותה לצופינו בזמן אמת". כך אלעד לשרה רגב שככל הידוע עדיין לא השיבה לו.

ערוץ 13 טקס הדלקת המשואות יום העצמאות מירי רגב שידור חי חזרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד