ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אור ירוק קוראת להסדיר בדחיפות את צומת נשר המסוכן

אור ירוק: "השקעה בתשתיות הוכחה כמצילת חיים. לא ייתכן כי לפני שנה וחצי נהרגו שבעה בני אדם בתאונה בצומת ועד היום לא נעשה דבר בכדי להסדיר אותו מחדש"

תמונת ארכיון
תמונת ארכיון


מנכ"ל עמותת אור ירוק שמואל אבואב, הגיע לאחרונה לסיור מיוחד ביישוב נשר ביוזמת ראש העיר אבי בינמו. במהלך הסיור הגיעו השניים גם לצומת נשר בדרך בר יהודה בעיר, אותו הצומת בו נהרגו לפני כשנה וחצי שבעה בני אדם לאחר שמשאית התדרדרה אל עבר הצומת ורמסה את המכוניות שעצרו ברמזור בו.

על פי ראש העיר, למרות בקשות חוזרות ונשנות שלו למשרד התחבורה, עדיין לא נעשה דבר בכדי להסדירו מחדש. המשמעות היא, כי בנסיבות נכון להיום, אין כל מניעה כי התאונה הקטלנית שארעה, תתרחש שוב ותגבה את חייהם של בני אדם נוספים.

על פי עמותת אור ירוק, הצומת מסוכן לאור העובדה שישנה ירידה חזקה שבסופה צומת אותו קשה לזהות, מאחר ושדה הראייה מוגבל. ראש העיר מציין, כי הצומת מסוכן במיוחד וכל הזמן מתרחשות בו תאונות דרכים שרק בנס לא מסתיימות במוות.

מנתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה, כי צומת זה הוא אחד הצמתים העירוניים המסוכנים ביותר בישראל. על פי הנתונים, בין השנים 2011-2013 נפגעו בצומת 30 בני אדם בתאונות דרכים, 12 מתוכם באורח קשה ושבעה בני אדם נהרגו בו.

עמותת אור ירוק: "צומת נשר הוא כביש מסוכן שיש לטפל בו באופן מיידי. יש להסדיר את הצומת מחדש כך שנהגים הנוסעים מטה במורד, ייאלצו להאט בטרם הם מגיעים לצומת וכן יש לדאוג לכך שיהיה להם שדה ראייה מספק בכדי שיוכלו להבחין בסכנות מתקרבות ולהציל חיי אדם".
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד