כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"תועמלנים בדרגה המרושעת ביותר"

אילה חסון חשפה את הוצאות בנט ושוב מותקפת

הכל מפוזיציה. העיתונאית אילה חסון הצליחה לשים ידה על חשבון ההוצאות המפורט של משפחת בנט בתקופה שבה כיהן כראש ממשלה ועל כל הבקשות להחזרים כספיים. בתגובה היא סופגת אש לא רק מסתם גולשים אלא גם מקולגות שלא מפרגנים לה על הישיגה

אילה חסון חשפה את הוצאות בנט ושוב מותקפת
נפתלי בנט צילום: YOAV ARI DUDKEVITCH/POOL

העיתונאית אילה חסון חשפה השבוע ב'כאן 11', מסמכים חדשים שמפרטים את עלויות הפיכת ביתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ברעננה למעונו הרשמי. ההוצאות הגיעו ליותר מ-46 מיליון שקלים, והן כללו גדרות, מצלמות, כביסות, תחזוקה ומזון.

כך למשל, עלה בתחקיר כי שולמו 200 אלף שקלים על סעיף "אוכל ושונות בבית ברעננה" ו-900 אלף שקלים על הוצאות שוטפות ותחזוקת הבית ברעננה. בנוסף, שולמו כ-12.5 מיליון שקלים על מחסומים וגדרות באזור המבנה.

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מסר בתגובה: "אין פלא שיומיים אחרי סקר שמראה תמיכה ציבורית הולכת וגדלה בנפתלי בנט, פתאום יש מי ש״נזכרו״ למחזר ספין ישן. העובדות לא השתנו: ביתו של בנט לא 'שופץ' או 'הושבח' ולו בשקל. מדובר במיחזור של טענות ישנות ושקריות".

ביקורת רבה נמתחה על חסון ועלו טענות כי היא ממשיכה "לרדוף" באובססיה את בנט שכבר אינה ראש ממשלה ולאחר שפרש מהפוליטיקה. איילה חסון הגיבה לדברים בראיון לאיתמר פליישמן ועו"ד גיא בוסי ברדיו 'גלי ישראל' ואמרה: "חשוב להגיד פה משהו, מי שאכפת לו להשמיץ אותי ולא לדאוג לכספי ציבור - זה תועמלנים בדרגה המרושעת ביותר. זה אנשים שיראו את השמש בחוץ ויגידו שיש ירח".

לדבריה, "חלק מהדברים בפרשה הזו נעשו בלי אישור מראש. הפציצו כרטיס אשראי ואחר כך קיבלו בדיעבד אישור. בית המשפט עצמו קבע שעצם הבניה שם נעשתה ללא אישור. נעשה שימוש בכרטיס האשראי של בנט או אב הבית ואז קיבלו החזר על השקל, ברמת 8 שקלים על פחית שתיה. אין שקל שהם לא דרשו עליו החזר בחזרה. רק בחודש נובמבר הם הוציאו 42 אלף שקלים על האוכל, וזה לא היה מעון באמת רשמי אני מזכירה לכם, זה אוכל שיצא רק על בני המשפחה".

עוד הוסיפה חסון וחידדה: "בנט איש מאד עשיר, מתגורר בוילה מפוארת עם מערכת מיזוג. ב-20 ביוני החליפו על חשבון הציבור את המדחס של המזגן, שיגיד לי מישהו שזה שימוש ראוי. בדקנו אצל כל המומחים, מדחס עולה עד 3000 ש"ח, המדחס שהוזמן לבית של בנט ונשאר בבית של בנט עלה 15 אלף ש"ח. שבועיים אחרי זה הוזמן שירות ליטוש הדק ב-8,100 ש"ח, הוא רק שבועיים ראש ממשלה כן? אתה מיליונר! למה אתה משית את כל ההוצאות הללו על קופת המדינה? אלו הוצאות לא חוקיות. אמורים לשפץ את בלפור, שם תשים מדחס וליטוש דק".

אילה חסון נפתלי בנט הוצאות מעון ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד