ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
ברקע האיומים על חייו

מאבטחו האישי של ראש העיר נורה למוות

המשטרה חוקרת אירוע ירי בטייבה, במהלכו נורה למוות מאבטחו האישי של ראש העיר. לפי עדויות התושבים, שני אלמונים קראו לו בשמו ושיצא ירו בו למוות והסתלקו עם נשקו האישי | ראה"ע מאובטח בחודשים האחרונים בעקבות איומים על חייו וירי שבוצע לעברו לפני כחודש וחצי

מאבטחו האישי של ראש העיר נורה למוות
זירת הרצח צילום: דוברות המשטרה

מאבטחו האישי של ראש עיריית טייבה נהרג הלילה (שישי) מירי שביצעו אלמונים לעבר ביתו. מותו של המאבטח, בן 25 תושב הכפר מע'אר שבצפון, נקבע בבית החולים מאיר בכפר סבא, לשם הוא פונה במצב קשה. המשטרה מחפשת אחר היורים ובודקת את נסיבות האירוע.

גם לפני כחודש וחצי אלמונים ירו לעבר ביתו של ראש העיר טייבה, שועאע מסארווה מנצור. אז האירוע נגמר ללא נפגעים. ראש העיר היה מאובטח בחודשים האחרונים בשל איומים על חייו.

לפי עדויות של תושבים שדווחו ב-ynet, שני אלמונים הגיעו לאזור ונעמדו מחוץ לביתו של ראש העיר, ולאחר מכן קראו בשמו של המאבטח. בעקבות זאת הוא יצא החוצה, ואז ירו לעברו החשודים עשרה כדורים. לפי אותן עדויות היורים לקחו את נשקו של המאבטח והסתלקו.

ראש העיר טייבה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90.

מדוברות המשטרה נמסר הלילה: "שוטרי תחנת טייבה פתחו הלילה בחקירת אירוע ירי לעבר ביתו של ראש העיר, במסגרתו נורה מאבטח במבנה הסמוך ומותו נקבע לאחר זמן קצר במרכז הרפואי.

מפקד מחוז מרכז- ניצב אבי ביטון קיים הערכת מצב מיוחדת בשטח, בה סקרו בפניו את נסיבות האירוע, לרבות אירוע ירי קודם לפני כחודש לעבר בית ראש העיר, לצד איסוף ממצאים בשטח וכן פעולות חקירה נדרשות בהמשך.

בנוסף, ערך הממ"ז פגישה עם ראש העיר, במסגרתה עדכון אותו בדבר חקירה מואצת אשר מנוהלת ביחידת העילית של מחוז מרכז, נוכח חומרת האירוע והנסיבות.

מפקד המחוז קבע את החקירה בראש סדר העדיפות המחוזי בשל חומרת האירוע ובהתאם הטיל את החקירה על היחידה המרכזית במחוז, כאשר כלל המערכים הרלוונטיים יעמדו לרשות היחידה החוקרת". לשון ההודעה.

טייבה ראש עיר איומים ברצח רצח מאבטח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד