כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המגמה נמשכת

סקר מנדטים: המחנה הממלכתי עוקפת את הליכוד

על פי סקר מנדטים חדשת מגמת ההתחזקות של גנץ נמשכת אל מול ההיחלשות של נתניהו ולפיד. במקביל, מרצ מתחזקת ל־6 מנדטים אל מול מפלגת העבודה שלא עוברת 

סקר מנדטים: המחנה הממלכתי עוקפת את הליכוד
נתניהו וגנץ במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סקר מנדטים חדש שפורסם הבוקר (שישי) ב'מעריב', מצביע על המשך המגמה שהשתקפה בסקרים בשבועות האחרונים ולפיה, גנץ מתחזק באופן דרמטי אל מול נתניהו ולפיד שנחלשים. הסקר נערך על ידי ד"ר מנחם לזר, מנהל פאנלס פוליטיקס.

על פי הסקר, גוש האופוזיציה היה זוכה ברוב, אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום. במקביל, נמשכת מגמת ההתחזקות של מפלגת המחנה הממלכתי, שהופכת למפלגה הגדולה ביותר.

יש עתיד קורסת אל מתחת ל־20 מנדטים, מרצ שלא עברה את אחוז החסימה, מתחזקת ל־6 מנדטים, אך מנגד, מפלגת העבודה מתחת לאחוז החסימה עם 2.6% בלבד.

בתשובה לשאלה, אם הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, עבור מי היית מצביע, התשובות היו: המחנה הממלכתי – 27, עלייה של 15 מנדטים מהכנסת הנוכחית. הליכוד – 26, ירידה של 6 מנדטים. יש עתיד – 19, ירידה של 5 מנדטים. 

עוד על פי הסקר, ש"ס – 9, יהדות התורה – 7, מרצ – 6, חד"ש־תע"ל – 6, ישראל ביתנו – 6, הציונות הדתית – 5, עוצמה יהודית – 5 ורע"ם – 4.

בחלוקה לגושים: גוש הקואליציה על פי הסקר הנוכחי נחלש ב-12 מנדטים וזוכה ל-52 מנדטים בלבד. גוש האופוזיציה היה זוכה ב-62 מנדטים. כשבתווך חד"ש תע"ל עם 6 מנדטים.

 

סקר מנדטים הליכוד יש עתיד המחנה הממלכתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד