כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
התייחסות ראשונה

ארה"ב מגנה את ההצעה למאי גולן: "בעלת שפה מזיקה"

התייחסות ראשונה בבית הלבן: אחרי הפרסום כי רה"מ נתניהו הציע למאי גולן להחליף את אסף זמיר בתפקיד הקונסול בארה"ב, במשרד החוץ האמריקני נשאלו על המינוי האפשרי והשיבו: "אנחנו מאמינים שיש סוג של שפה מזיקה במיוחד, במיוחד כשהיא מגיעה ממנהיגים"

ארה"ב מגנה את ההצעה למאי גולן: "בעלת שפה מזיקה"
הבית הלבן צילום: Pixabay

היום (שישי) התייחסו לראשונה בממשל האמריקני לפרסום לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו עתיד למנות את מאי גולן לתפקיד קונסולית ישראל בניו-יורק. סגן הדובר של משרד החוץ האמריקני, ודנט פאטל נשאל אודות המינוי והתבקש להתייחס לאמירתה של גולן לפיה היא "גזענית גאה".

סגן הדובר השיב: "אני מגנה כול סוג כזה של רטוריקה ומאמין שסוג כזה של שפה מזיקה במיוחד כאשר היא מועצמת בעמדות מנהיגות". עוד הוסיף כי אין לו עדכונים נוספים ביחס למינוי.

אתמול התייחסה השרה גולן לדיווחים כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לה לשמש כקונסולית ישראל בניו יורק וכתבה בטוויטר: "אני רוצה להבטיח לכולם שאם אתמנה לתפקיד, אייצג 100% מעמדות המיינסטרים של ראש הממשלה נתניהו ושל מפלגת הליכוד, אליה אני שייכת".

גם בליכוד אישרו את הפרטים ומסרו כי "ההצעה שהוצעה לשרה גולן לכהן כקונסול בניו-יורק היא בשל יכולות ההסברה המצוינות שלה באנגלית. בניגוד לפרסום, אין לכך שום קשר לשר לוין שאין מי שראש הממשלה מעריך וסומך עליו יותר".

מאי גולן קונסול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד