ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הסקר נחשף: 75% מודעים למגזין "זמן"

הגימיק של 'זמן' עבד, וסקר מקצועי גילה: שלושת רבעי מהנסקרים מודעים למגזין, גידול של 50% מסקר שעבר

הסקר נחשף: 75% מודעים למגזין "זמן"

תוצאות סקר מכון "מותגים" למודעות וחשיפה של מגזין זמן - לאחר שנתיים של פעילות בישראל - מפתיעים ומעוררים השתאות בקרב כל המספידים את המדיה המודפסת.

מנכלי"ם במשק, מנהלי שיווק ועובדי משרדי הפרסום קיבלו השבוע שיחת טלפון בה הם התבקשו לענות על סקר של חמש שאלות אודות ניצול הזמן האישי שלהם, מי שערך את הסקר היה המגזין היהודי הבינלאומי "זמן", מטרת ביצוע הסקר הייתה גימיק יחצ"ני שלאחריו מתפרסם סקר שערך עבור מגזין "זמן" מכון הסקרים 'מותגים' בראשות הד"ר אבי פאר, אודות כמות החשיפה של מגזין "זמן", זמן חיי המדף הארוכים מאוד של המגזין ועוד נתונים מרתקים על עולם הפרינט במגזר החרדי.

הסקר שנערך כאמור על ידי מכון "מותגים" מגיע לאחר סקר שנערך לפני מעט יותר משנה על ידי מותגים לאחר השקתו של מגזין זמן בישראל, כך שהנתונים ניתנים להשוואה שנתיים לאחר תחילת פעילותו של מגזין "זמן" בישראל.

מנתוני הסקר עולה כי למרות דישדושה של המדיה הכתובה בעולם כולו, מגזין "זמן" מפתיע בזינוק האדיר שהוא עשה תוך שנתיים. 75% מהנסקרים מודעים למגזין זמן, זאת לעומת 51% שהיו מודעים אליו בסקר הקודם. 72% מהמודעים למגזין "זמן" מציינים את איכותו ויתרונו של מגזין "זמן" על פני כל מגזין או עיתון אחר, 53% משקיעים בקריאה במגזין "זמן" הרבה יותר מקריאה בכל מגזין או עיתון אחר, זאת לעומת 30% בסקר הקודם, 27% מציינים כי מגזין "זמן נשמר בבית לאורך הכי הרבה זמן, הנתון המרתק ביותר הינה המודעות הבלתי נעזרת שיש למגזין "זמן" בקרב הנסקרים, יותר מכל מדיה מודפסת אחרת, 29% מבין הנסקרים גילו מודעות בלתי נעזרת למגזין "זמן" זאת לעומת 17% בסקר הקודם.

תוצאות הסקר שהונחו בפני מנהלי שיווק של מספר חברות במשק בימים האחרונים הפתיעו אותם עד מאוד, החדירה של מגזין "זמן" תוך תקופה קצרה כזו לשוק והנישה הרחבה שהוא תפס לעצמו בקרב הקוראים רק מוכיחה הם אומרים כי מדיה איכותית, מושקעת ומכובדת יש לה עדיין מקום בשוק המדיה למרות הירידה של התפוצה במדיה המודפסת בכלל בתקופה האחרונה.

מגזין "זמן" הינו מגזין בינלאומי היו"ל בארה"ב ובאירופה מזה קרוב לעשור, לפני שנתיים החל המגזין את הופעתו בישראל וכיום מופץ מגזין "זמן" בישראל ב-30.000 עותקים, כאשר קרוב למחציתם הינם מנויים המקבלים את המגזין מידי חודש לביתם, יצוין, כי רק למנויים מצורף מידי חודש גם מגזין "זמן נוער" המיועד לבני הנוער.

חיים קליגר, מנכ"ל מגזין "זמן" שזה עתה נכנס לתפקידו, אומר כי תוצאות הסקר רק מבהירות עד כמה הפרסום במגזין "זמן" הינו אפקטיבי ומשתלם עבור המפרסם, אמנם מחירי הפרסום במגזין "זמן" הינם גבוהים יחסית, חלק מהאסטרטגיה שלו הינה לשמור על מחירי השוק, אך תוצאות הסקר מלמדות כי עבור כל שקל שהמפרסם משקיע במגזין "זמן" הוא מקבל את התמורה המלאה לכספו לאורך זמן, מגזין "זמן" לא נזרק במוצאי שבת לסל המחזור, הוא נשאר ונשאר לקורא לאורך זמן והוא ממשיך לעשות את העבודה עבור המפרסם גם כשהוא כבר מזמן שכח שפירסם במגזין.
סקר חשיפה זמן מגזין קליגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד