כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
 חיזוק הקהילה היהודית

השר בפניה ליהודי טורונטו: "חפץ מאוד בעליתכם למדינת ישראל"

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר הגיע לטורונטו שבקנדה ונפגש עם ראשי הקהילה היהודית. שמע מהם על האתגרים עימם הם מתמודדים ושוחח איתם על החיבור למדינת ישראל

השר בפניה ליהודי טורונטו: "חפץ מאוד בעליתכם למדינת ישראל"
השר סופר בטורונטו צילום: באדיבות המצלם

שר העלייה והקליטה, אופיר סופר הגיע אתמול לסדרת פגישות בטורונטו שבקנדה. את ביקורו בעיר פתח השר במוסדות החינוך, אולפנת "אורות" ובישיבת בני עקיבא "אור חיים" יחד עם הרב שמואל גראור ועם קונסולית ישראל בקנדה, עידית שמיר. השר נפגש עם הצוות החינוכי ושמע מהם על האתגרים עימם הם מתמודדים ושוחח איתם על החיבור למדינת ישראל.

השר קיים פגישה חשובה עם ג'ף רוזנטל, יו"ר הפדרציה היהודית בטורונטו, ברוס ליבוף, יו"ר ועדת העלייה והקליטה וחבר הנאמנים של הסוכנות יהודית, אדם מינסקי, נשיא ומנכ"ל הפדרציה היהודית בטורונטו ועם רבנים, מנהיגים וראשי קהילה. במפגש השר וצוותו המקצועי הציגו לנוכחים מצגת עם תוכניותיו לגבי עליית יהודים מצפון אמריקה וקליטתם בארץ בצורה מייטבית.

כמו כן, השר נפגש עם שליחי הסוכנות היהודית יחד עם ראש משלחת הסוכנות בקנדה, ירון דקל. את הביקור בעיר סיים השר בארוחת ערב ושיחה פתוחה עם סטודנטים המתעניינים בעלייה למדינת ישראל יחד עם הרב קרובקין.

השר סופר סיכם את ביקורו בטורונטו: "שמחתי לבקר בטורונטו, לפגוש את אנשי הקהילה היהודית בעיר ולשמוע מהם על החיבור והאהבה למדינת ישראל. ביקורי הראשון בקהילה היה בעיקר לשם היכרות ולמידה. כמו כן, הצגתי בפניי אנשי הקהילה את תוכניות העלייה של משרדי, שמעתי הערות לשיפור כמו גם צרכים חשובים שנדרשים לשם קליטה מייטבית בארץ. אני חפץ מאוד בעלייתם למדינת ישראל לצד חיזוק הקשר עם הקהילות היהודיות".

אופיר סופר קנדה טורונטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד