כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נוצר מכתש ענק

רוסיה הפציצה בטעות עיר רוסית ליד אוקראינה

מספר בני אדם נפצעו בעיר רוסית כשמטוס רוסי ירה טיל לתוך העיר בלגורוד, כך לפי כלי תקשורת ברוסיה. בלגורוד ממוקמת כ-700 קילומטרים דרומית ממוסקבה וכ-40 קילומטרים מהגבול עם אוקראינה. מכתש ענק נוצר במקום בו נורה הטיל

רוסיה הפציצה בטעות עיר רוסית ליד אוקראינה
רגע הפיצוץ צילום: צילום מסך

מטוס קרב רוסי מסוג סוחוי-34, ירה בטעות טיל לתוך העיר בלגורוד שליד אוקראינה הלילה (חמישי), וגרם לפיצוץ עז ולמכתש ענק ולפציעת לפחות שלושה בני אדם. בתיעוד מהאתר נראו ערימות בטון ברחוב, כמה מכוניות שניזוקו ומבנה עם חלונות שבורים.

בלגורוד ממוקמת כ-700 קילומטרים דרומית ממוסקבה וכ-40 קילומטרים מהגבול עם אוקראינה, בעיר מתגוררים כ-330 אלף תושבים. מושל אזור בלגורוד ויאצ'סלב גלדקוב הכריז על מצב חירום הלילה ואמר כי באחד הרחובות הראשיים יש מכתש בגודל של 20 מטר. הוא הוסיף כי ארבע מכוניות וארבעה בנייני דירות ניזוקו, לדבריו, שלושה בני אדם נפצעו.

"תודה לאל שאין מתים", אמר ויאצ'סלב גלדקוב בהצהרה בטלגרם, והוסיף כי בניין דירות פונה בן לילה. סוכנות הידיעות הרוסית 'טאס' ציטטה את משרד ההגנה הרוסי שהודיע כי מטוס קרב על-קולי מסוג Su-34 שיחרר בטעות תחמושת.

"כאשר מטוס חיל האוויר סוחוי Su-34 טס מעל העיר בלגורוד הייתה פריקה מקרית של תחמושת תעופה", מסר משרד ההגנה. לא נכתב באיזה סוג נשק מדובר.

מלחמת אוקראינה רוסיה תקיפה הפצצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד