כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מחשש למהומות?

השרה גולן לא תשתתף בטקס יום הזיכרון, זו הסיבה

השרה מאי גולן הודיעה כי לא תשתתף בטקס יום הזיכרון בראשון לציון. נגד גולן עלו טענות כי לא שירתה בצה"ל ועלה חשש ממהומות במהלך הטקס. עם זאת, השרה טענה כי תיעדר בעקבות "מסע הסברה חשוב ואינטנסיבי בארצות הברית"

השרה גולן לא תשתתף בטקס יום הזיכרון, זו הסיבה
דגל ישראל צילום: freepik

השרה מאי גולן הודיעה היום (שישי) כי החליטה לא להשתתף בטקס יום הזיכרון בבית העלמין בראשון לציון. נגד גולן עלו טענות כי לא שירתה בצה"ל ועלה חשש ממהומות במהלך הטקס בראשון לציון שם שובצה על ידי מזכירות הממשלה.

גולן כתבה כי היא לא תוכל להשתתף בשל, "מסע הסברה חשוב ואינטנסיבי בארצות הברית". לטענתה, "מזכירות הממשלה עודכנה כבר מבעוד מועד לפני נסיעתי". 

השרה הוסיפה: "עקב אילוצים הקשורים למועד חזרתי ארצה, לא אצליח לצערי לייצג את הממשלה באחד מבתי העלמין", כתבה. "צר לי על הדמגוגיה שהתקשורת עושה בעניין".

גולן הסבירה גם מדוע לא שירתה בצה"ל: "כנערה בסיכון ובת יחידה המתמודדת עם קשיים בריאותיים, שהתגוררה בתחנה המרכזית הישנה בדרום תל אביב והתקיימה מקצבת הביטוח הלאומי בלבד, נאלצתי לעזוב את בית הספר כבר מגיל 15 ולצאת ולעבוד בכמה עבודות במקביל - כדי לפרנס גם את עצמי וגם את אמי, וכדי לממן את הטיפולים הרפואיים שהיא מקבלת מאז ועד היום".

לטענתה: "במהלך אותה התקופה ובמקביל לעבודות, עברתי תהליך של חזרה בתשובה ולכן נעדרתי משירות. עם יד על הלב, אני מצטערת על כך ומתחרטת - אך גם יודעת שלא הייתה לי שום אופציה לפעול בדרך אחרת".

מאי גולן יום הזיכרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד