כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אסון בין הזמנים

חבריו של האברך ר' ישראל קיסוס ז"ל נפרדים

האברך ר' ישראל קיסוס ז"ל מאלעד שגופתו נמצאה בימי הכנרת בשבת קודש. ר' ישראל בוגר ישיבות 'יקירי ירושלים' ו'תורה בתפארתה' באלעד. חבריו לשיעור סופדים לו ומספרים על בחור אהוב ומתמיד. הותיר אחריו את משפחתו, רעייתו ובת קטנה בת שנה. הלוויתו הלילה בשעה 12:00 בבית הלוויות הספרדי בהר המנוחות

חבריו של האברך ר' ישראל קיסוס ז"ל נפרדים
האברך ר' ישראל קיסוס ז"ל צילום: באדיבות המצלם

חבריו של האברך ר' ישראל קיסוס ז"ל מאלעד מסרבים לעכל את פטירתו, לאחר שטבע במימי הכנרת בחוף כורסי בשבוע שעבר וגופתו נמצאה בבוקר שבת קודש על ידי לוחמי אח"י בת ים מיחידת האיתור של שייטת 3, ונמשטה מעומק הכנרת על ידי לוחמים צוללים מהיחידה למשימות תת מימיות של זרוע הים. 

בכל תקופת ימי היעדרותו חבריו בישיבה ערכו תפילות לשלומו, תפילה נערכה בציון מרן ה'חזון איש' זצ"ל כך גם הר"מ שלו מישיבת 'תורה בתפארתה' הגאון רבי רפאל גפן נסע לבקר את משפחתו ולחזק אותם בימים הקשים שעברו. 

ר' ישראל ז"ל בן 23 בלבד נולד וגדל בשכונת רמת שלמה בירושלים לאביו ר' חיים קיסוס שיבלחט"א ולאמו מרת רחל שתחי'. 

בבחרותו למד בישיבה לצעירים 'יקירי ירושלים' בירושלים, ולאחר מכן המשיך לישיבת 'תורה בתפארתה' באלעד, שם עשה חיל בלימודיו והיה חביב על רבותיו וחבריו לשיעור. 

חבריו מספרים על בחור מתמיד, כבר בשיעור א' שהיגע לישיבה היה כל הזמן בבית המדרש וכך עשה שטייגען עד חתונתו ואחריה, היה בחור טוב אהוב על כל חבריו, ישב ולמד בצורה מיוחדת היה מהבחורים הנחשבים בשיעור", סופד לו אחד מחבריו.

בהגיעו לפרקו לפני כשלוש שנים נשא את רעייתו שתחי' לבית משפחת קרוצי מאלעד, ולאחר נישואיו המשיך לשקוד וללמוד בכולל של הרב קצב באלעד.

מדובר בטרגדיה קשה באלעד, הן למשפחתו שבעוד מספר שבועות אחותו הצעירה צפויה להתחתן, והן לחבריו הרבים שממאנים לעכל את הבשורה הקשה של בין הזמנים ניסן. 

הוא הותיר אחריו את משפחתו, רעייתו שתחי' ובת קטנה בת שנה בלבד שלא תזכה להכיר את אביה. 

הלוויתו תתקיים הלילה (מוצאי שבת קודש, פרשת תז"מ) בשעה 12:00 בלילה בבית הלוויות הספרדי בהר המנוחות בירושלים שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

ישראל קיסוס תורה בתפארתה טביעה בכנרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד