ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"אהיה שם"

השר יריב לוין: "אשתתף בהפגנת המיליון, לא להישאר בבית"

השר יריב לוין הודיע כי ישתתף בהפגנת הימין שצפויה להתקיים למחרת יום העצמאות. לוין כתב: "אהיה שם, ואני קורא לכל אחת ואחד לא להישאר בבית"

השר יריב לוין: "אשתתף בהפגנת המיליון, לא להישאר בבית"
השר יריב לוין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין הודיע הערב (מוצ"ש) כי ישתתף בהפגנת המיליון אשר תתקיים ביום חמישי הקרוב בירושלים תחת הכותרת "העם דורש רפורמה משפטית". לוין קרא לציבור שלא להישאר בבית ולהגיע להפגנה.

השר לוין כתב "ביום חמישי בשעה 19:00 נעלה כולנו לירושלים כדי להתייצב בין משכן הכנסת לבניין בית המשפט העליון ולומר בעוצמה שלא היתה כמוה: העם דורש רפורמה משפטית. הקול שלנו שווה והמנדט שקיבלה ממשלת הימין חייב להתממש. אני אהיה שם, ואני קורא לכל אחת ואחד לא להישאר בבית. מגיעים. מפגינים. משפיעים. משנים", דברי השר.

בהפגנה אשר תתקיים למחרת יום העצמאות, ביום חמישי בשעה 19:00 מול משכן הכנסת בירושלים, צפויים להשתתף מאות אלפי מפגינים אשר ידרשו להעביר את הרפורמה המשפטית כבר במושב הקיץ הקרוב של הכנסת. כבר בשלב זה נסגרו כאלף הסעות מכל רחבי הארץ, וההרשמה נמשכת.

מארגני עצרת המיליון, ברל'ה קרומבי וח"כ אביחי בוארון, אשר חברו לשורת ארגונים ביניהם אם תרצו וארגוני חברה נוספים מסרו לאחר הודעת לוין: "מברכים את השר על ההודעה כי ישתתף בעצרת המיליון, יחד עם מאות אלפים רבים. בבחירות לפני מספר חודשים עם ישראל עם באופן חד וברור - העם רוצה רפורמה משפטית, לא ניתן שהקול של מעל 2 מיליון אזרחים יירמס וימחק, הרפורמה המשפטית חייבת לעבור".

המארגנים הוסיפו: "לא תהיה הזדמנות נוספת, נגיע כולנו ביום חמישי הקרוב ונחזק את השר לוין, ואת הממשלה ונאמר בקול ברור - העם דורש רפורמה משפטית".

ח"כ בוארון הוסיף: "קורא לכל חברי הכנסת במחנה הלאומי להצטרף לקריאת לוין".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב בתגובה: "לוין שב ואומר שהמהפכה המשפטית חייבת להתממש. התמימות של חבריי לאופוזיציה תעלה לכולנו ביוקר. פגיעה במערכת המשפט, הריסת הערך המקודש של השוויון בנטל וריסוק הכלכלה הישראלית".

ליברמן הוסיף: "הקואליציה הנוכחית מתכננת מיד אחר יום העצמאות להתחיל בחקיקת חוק ההשתמטות, להשלים את חקיקת חוק המתנות למשפחת נתניהו, ולהעביר החלטת ממשלה בנושא חשמל כשר".

בנסיבות כפי שאנחנו נמצאים היום ממשלה כזאת לא ראויה לשום אמון ושום שיתוף פעולה מצידנו".

יריב לוין הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד