כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
3000 איש פונו מבתיהם

רוסיה נאלצה לפנות אלפים לאחר שפצצה הופלה בטעות על העיר

מבוכה גדולה לרוסיה בעיר בלוגרוד, אלפי תושבים פונו לאחר שפצצה נוספת הוטלה בטעות על העיר. מטוסים רוסיים טסים בקביעות מעל העיר בלגורוד הסמוכה לגבול האוקראיני, עיר של יותר מ-400,000, בדרכם להפציץ את אוקראינה

רוסיה נאלצה לפנות אלפים לאחר שפצצה הופלה בטעות על העיר
מלחמת רוסיה באוקראינה צילום: שירותי החירום של אוקראינה

העיר הרוסית בלגורוד נאלצה לפנות יותר מ-3,000 בני אדם מבתיהם לאחר שנמצאה פצצה שלא התפוצצה. גורמים רשמיים בעיר זרזו אזרחים לצאת מבתיהם לאחר שהתברר שיש פצצה שנייה שלא התפוצצה שהוטלה על העיר בטעות בסוף השבוע. הפינוי הגיע יומיים לאחר שרוסיה הטילה בטעות פצצות על אותה עיר, גרמה לנזק לבתים ולפציעת מספר אנשים.

על פי ההערכות, הפצצה שהתגלתה הגיעה מאותו כלי טיס מטוס קרב רוסי סוחוי-34. מדיווחים מקומיים עולה שהפצצה שלא התפוצצה פגעה בבניין וגרמה לו נזק. המושל המקומי, ויאצ'סלב גלדקוב, אישר בטלגרם כי הפצצה נפלה על בנין מגורים. בהמשך הוסיף כי הפצצה הושמדה.

הפצצה שלא פוצצה נמצאה באותו אזור שבו ביום חמישי האחרון מטוס רוסי הטיל פצצה, הפיצוץ הותיר מכתש ענק ברוחב של כ-20 מטרים קרוב למרכז העיר, השוכן רק 40 קילומטרים מהגבול האוקראיני. בעקבות התקרית ביום חמישי בערב, נאלץ משרד ההגנה הרוסי להודות שמטוס קרב רוסי שיחרר "בטעות" פצצה מעל העיר.

מטוסים רוסיים טסים בקביעות מעל העיר בלגורוד הסמוכה לגבול האוקראיני, עיר של יותר מ-400,000, בדרכם להפציץ את אוקראינה.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה פצצה מטוס קרב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד