כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"לא התקבל מענה"

יום הזיכרון: האיש שמזכיר הממשלה מסרב לפגוש

מזכיר הממשלה סירב להיפגש עם יו"ר יד לבנים אלי בן שם בעניין שיבוץ השרים ביום הזיכרון. ביד לבנים אומרים כי שיבוץ השרים שגוי ולא רגיש

יום הזיכרון: האיש שמזכיר הממשלה מסרב לפגוש

מזכיר הממשלה יוסי פוקס מסרב להיפגש עם יו״ר יד לבנים אלי בן שם, בעניין סוגיית שיבוץ הגעת השרים לבתי העלמין הצבאיים. כך דווח בגל"צ.

כבר לפני שלושה שבועות הועברה הבקשה לפגישה, ולמרות פניות חוזרות ונשנות מצד יד לבנים - לא התקבל מענה. ביד לבנים אומרים כי שיבוץ השרים שגוי ולא רגיש.

ממזכירות הממשלה נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, מזכיר הממשלה לא סירב להיפגש עם מר אלי בן שם. תוכן מכתבו הועבר לידיעת שר הביטחון. שיבוץ השרים נעשה בהתאם לדירקטיבה של משרד הביטחון ובשיתוף המועצה להנצחה - כך נהגה מזכירות הממשלה מאז ומעולם וכך גם השנה".

כזכור, בשבוע שעבר פרסמה מזכירות הממשלה לקראת יום הזיכרון, את השיבוצים של השרים והח"כים - זאת ברקע הקריאות של חלק מהמשפחות השכולות שפוליטיקאים לא יגיעו לבתי העלמין. 

על פי השיבוץ, שר הביטחון גלנט ינכח בבית העלמין בקריית שאול, שר המשפטים יריב לוין באופקים, שרת התחבורה מירי רגב בחולון ושר התקשורת שלמה קרעי באשקלון.

השר לביטחון לאומי בן גביר, ינאם בבית העלמין הצבאי בבאר שבע. השרה מאי גולן, תנאם בראשון לציון. שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקונפף יהיה נציג הממשלה בקריית גת.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד יגיע לבית העלמין בתל מונד, חה"כ אביגדור ליברמן יהיה בהרצליה, יו"ר ועדת חוץ וביטחון יולי אדלשטיין ינאם בחדרה וחה"כ ניסים ואטורי מהליכוד יהיה נציג הכנסת בבית העלמין בקריית שמונה.

יוסי פוקס יום הזיכרון יד לבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד