כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ממשיכים את דרכו

מיוחד: הסגולות המופלאות של ר' ישעיה ב"ר משה שעוברות מדור לדור

הקמיע הפלאי ששרד עשרות שנים לאחר פטירתו • מטבע השמירה עם חתימת ידו של הצדיק מקרעסטיר • ההזדמנות הנדירה סמוך ונראה לציון • ממשיכים את דרכו של פועל הישועות זי"ע

מיוחד: הסגולות המופלאות של ר' ישעיה ב"ר משה שעוברות מדור לדור
הציון בקרעסטיר צילום: יח"צ

חולים שנתרפאו, זוגות שנפקדו, בחורים שזכו לזיווגם , ומשפחות שנושעו ממצבי מצוקה קשים בצורה בלתי נתפסת בשכל של בן אנוש - אלו רק חלק קטן מסיפורים מלאי הוד שנקשרו לשמו של הצדיק הקדוש רבי ישעי'לע מקרסעטיר זי"ע.

קמיעות פלאיות חילק רבי ישעי'לע ב"ר משה מקרעסטיר זי"ע, אשר נודעו עוד בחייו כפועלות ישועות למעלה מדרך הטבע . ואם בחייו כך ,לאחר פטירתו על אחת כמה וכמה, שהרי אמרו חז"ל "גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם"

כתיבת הקמיעות היו עבור הצדיק "מהעבודות הקשות שבמקדש". רבינו רבי ישעיה ב"רמשה, היה ממנה את צאצאיו לכתוב את הקמיעות לפי סודות טמירים ונעלמים על פי סוד הקבלה, אשר היוו סגולה לשמירה ולהצלחה .

באורח ניסי, עשרות שנים לאחר פטירתו, שרדה אחת מהקמיעות המקוריות של הצדיק מקרעסטיר זי"ע ,ועל פיה ממשיכים הנכדים להפיצה לתועלת כלל ישראל.

קמיע השמירה מועתק אות באות ברטט ובסילודין, כפי הקמיע המקורי , על ידי סופר מומחה ויר"ש מרבים , מצאצאי הצדיק מקרעסטיר זי"ע, לזכות התורמים לארגון החסד 'רב להושיע' הממשיך את דרכו ומורשתו המפוארת.

לקבלת הקמיע המסוגל לישועות פלאיות למעלה מדרך הטבע

סגולה נוראה לפרנסה, לישועה ולשמירה

הצדיק רבי ישעי'לע נהג להעניק מטבעות לשמירה . על מטבעות אלו נערך תיקון מיוחד, ובהם חרוט מפתח הישועות עם שמות הקודש שגילה הצדיק מקרעסטיר כמסוגלים לפתיחת שערי פרנסה. את המטבעות, חילק לכל הנזקק לישועה ,לשמירה ולנחת מהצאצאים.

נכדיו וממשיכי דרכו, מראשי ארגון "רב להושיע" , הנפיקו מטבעות מיוחדות אלו לברכה ולהצלחה, כאשר בנוסף מתנוססת עליהם חתימת יד קדשו של הצדיק מקרעסטיר עצמו.

זו ההזדמנות שלך להצטרף לפעילות האדירה של ארגון "רב להושיע " ולקבל את מטבע השמירה עם חתימת קודשו של הצדיק מקרעסטיר

ממשיכים את מורשת החסד

ביתו של רבי ישעי'לע היה פתוח לכל דכפין, ובעצמו דאג לכל אחד ואחד מהרבים שצבאו על דלתו לאוכל בשפע להשביע נפשם. וכפי שביקש מנכדיו לפני פטירתו- "אם תמשיכו במורשת החסד שלי- אוכל להשפיע עליכם ישועות כמו בחיים חיותי!" . ואכן, חלק מרכזי מהפעילות העניפה של ארגון "רב להושיע" שע"י נכדיו של הצדיק -הוא חלוקת אלפי מנות מטרנה חודשיות לתינוקות ממשפחות מעוטות יכולת, אשר אין לאל ידם להשביע את העוללים הרכים כל צרכם.

קח חלק בהמשכת כוחו והשפעתו של הצדיק זי"ע ע"י נתינת מנת אוכל מזינה וחמה לתינוק

ההזדמנות הנדירה- הגרלה היסטורית שלא היתה כמותה

השנה, מלבד המטבעות לשמירה והקמיע הנדיר שיקבלו התורמים לארגון "רב להושיע" לקראת יום ההילולא בג' באייר, תיערך הגרלה על דירת נופש חלומית בעיירת קרעסטיר , כדי שתוכל לזכות להשתכן סמוך ונראה לציון הצדיק רבי ישעי'לע ,לנסוע אליו בכל הזדמנות, קושי או מצוקה ולפעול ישועות!

וכך, כשיהיה בידך נכס מניב במקום מבוקש, תוכל להנות מכל העולמות: גם רווחה כלכלית עם אחוזי תשואה נאים, ובעיקר- חווית חופשה מרחיבת נפש עם ערך רוחני מוסף!

מרחיב את הדעת- ממלא את הלב

כאן ההזדמנות שלך ליהנות מזכייה בכל העולמות

קרעסטיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד