י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"רדיפה פוליטית"

העונש שנגזר על החתן מ"חתונת השנאה"

ארבעה חודשי עבודות שירות נגזרו על החתן מ"חתונת השנאה", במהלכה נופפו החוגגים בנשק ואף חתכו את תמונתו של הפעוט עלי דוואבשה שנשרף בדומא

העונש שנגזר על החתן מ"חתונת השנאה"
חתונת השנאה צילום: צילום מסך חדשות 2

בית משפט השלום בירושלים גזר היום על יקיר אשבל, החתן מ"חתונת השנאה", ארבעה חודשי עבודות שירות. על משתתף נוסף בחתונה, צבי יהודה זלטקין, נגזרו 180 שעות לתועלת הציבור. לפני כחודשיים הורשעו 4 קטינים נוספים אשר השתתפו בחתונה בבית המשפט המחוזי לאחר שזוכו בבית משפט השלום.

עו"ד משה פולסקי מארגון חוננו שייצג בתיק תקף את החלטת בית המשפט ואמר: "אנו סבורים כי התיק הזה הוא כולו רדיפה פוליטית של הפרקליטות. בית המשפט אימץ את התזה המופרכת של הפרקליטות שראתה באירוע מפגן הסתה. כתב האישום הזה לא היה צריך לבוא לעולם".

"מדובר באירוע שאינו מכבד אך ספונטני ללא כל כוונה לדבר ודאי שלא להסתה. האירוע כולו היה כמחאה נגד "חקירות הצורך" שכללו אמצעים פיזיים שהפעיל שב"כ נגד עמירם בן אוליאל ונערים אחרים שהיו באותה התקופה במרתפי השב"כ. לרשויות המדינה היה נוח להסיט את הלחץ התקשורתי מהפעילות הלא חוקית הזו של שב"כ לאירוע שמוטב שלא היה קורה אך אינו חוצה את הרף הפלילי. לאור כל האמור אנו נבחן אם לערער על הכרעת הדין וגזר הדין".

בחתונה תועדו צעירים מנוער הגבעות כשהם מנופפים בנשק ואף חותכים את תמונתו של הפעוט עלי דוואבשה, שנשרף באירוע ההצתה בכפר דומא. מאז נעצרו ונחקרו חלק מהמשתתפים בהם יקיר אשבל חתן השמחה וחייל צה"ל שנשקו נמסר לידי החוגגים, על ידי המחלק לפשיעה לאומנית במשטרת מחוז ש"י וחוקרי השב"כ.

חתונת השנאה גזר דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד