י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מהו ספליט?

"לחתוך את התפוח": המושג שלא הכרתם בעולם המניות

מהו ספליט במניות? מה עושים כשמחיר המניה נמוך מדי? ואיך ניתן להדגים זאת דרך עולם הפירות? אקסלנס טרייד בסרטון הדרכה נוסף, מבארת מושגי יסוד חשובים בעולם המניות, מתוך חזון ואמונה כי כל אדם יכול לסחור בשוק ההון עם ליווי מקצועי נכון ואף להרוויח תשואות נאות מכך • הצטרפו למערכת המסחר של אקסלנס טרייד ותתחילו להשקיע בעצמכם

"לחתוך את התפוח": המושג שלא הכרתם בעולם המניות
הסבר על מניות צילום: מתוך הסרטון

המודעות לחינוך כלכלי צפה בשנים האחרונות יותר ויותר בקרב ההורים. יוקר המחייה והקשיים הכלכליים שמאתגרים משפחות רבות בישראל, הביאו להבנה כי רצוי להקדים ככל האפשר את מתן תשומת הלב להענקת כלים כלכליים לדור הצעיר.

מערכת המסחר המקוון 'אקסלנס טרייד' מבית הפניקס, שמה לה למטרה להנגיש את עולם המושגים מתחום הכלכלה לציבור הרחב ולהעניק את מירב הכלים בעולם המסחר, על מנת שתוכלו להשקיע בעצמכם באופן דו משמעי…

בסרטון שלפניכם מסביר מנכ"ל חברת אקסלנס אלעד בורשטיין לבנו אמיר, כיצד מתמודדת חברה במידה ומחירי המניות שלה יקרים מדי עבור המשקיעים ולחלופין, איזה פתרון ניתן להציע כאשר עלות המניה נמוכה מדי.

מוזמנים לצפות בסרטון וכן להצטרף למערכת המסחר המתקדמת של אקסלנס טרייד ולהתמקצע בעולם המסחר, עם אופציית השקעה במט"ח ומניות בבורסות בכל רחבי העולם, בצורה נוחה ונגישה. המערכת מציגה מידע מקיף וכוללת בתוכה מגוון מערכות שונות עבור כלל המשתמשים. בנוסף, אקסלנס מעניקה ללקוחותיה קורס מסחר מקצועי במתנה, כך שתוכלו לסחור ולהשקיע מתוך הבנה והיכרות של התחום.

השאירו פרטים ותתחילו להשקיע בעצמכם>>>

אקסלנס מניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד