כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
דרמה בגבול

דיווחים בירדן: חבר פרלמנט ירדני נעצר בישראל בגין ניסיון הברחת נשק

דיווחים בירדן כי חבר פרלמנט נעצר בישראל בחשד לניסיון הברחת נשק. הממשלה הירדנית בוחנת דרכים להביא לשחרורו בהקדם האפשרי. מדיווחים בירדן עולה כי נעשה ניסיון הברחה של כלי נשק רבים

דיווחים בירדן: חבר פרלמנט ירדני נעצר בישראל בגין ניסיון הברחת נשק
נשקים שנתפסו על ידי המשטרה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

גורם ממשלתי ירדני שמצוטט בסוכנות "עמון ניוז" אומר כי ממשלת ירדן עודכנה באופן רשמי שחבר פרלמנט ירדני נעצר בישראל באשמת ניסיון הברחת נשק. לדבריו, ממשלת ירדן בוחנת כיצד לטפל במקרה ובדרכים לסייע לחבר הפרלמנט העצור, ולהביא לשחרורו בהקדם האפשרי.

על פי התקשורת בירדן, חבר הפרלמנט ניסה להבריח קרוב ל-200 אקדחים, וכן רובי סער, בין היתר גם M-16 - וכל הנשקים הוסתרו בתוך שלושה תיקים. על פי הדיווח, האירוע התרחש אתמול בשעות הצהריים, וחבר הפרלמנט שניסה לחצות את הגבול עם רכבו נעצר לחקירה בשב"כ.

כלי תקשורת בירדן מצטטים הודעה של חבר הפרלמנט, ח'ליל עטיה, שדורש להביא לשחרורו המיידי של חבר הפרלמנט הירדני העצור בישראל. מדיווחים בירדן עולה כי נעשה ניסיון הברחה של כלי נשק רבים. לא כל הפרטים פורסמו בגלל צו איסור פרסום שהוציאה המשטרה.

‏ממשרד החוץ הירדני נמסר: "עוקבים עם כל הגופים הנוגעים בדבר אחרי הסוגייה של חבר הפרלמנט עימאד אל-עדוואן, שנעצר על ידי השלטונות הישראלים באשמת הברחת כמות של נשק וזהב". כך דיווח איתי בלומנטל בכאן חדשות.

ירדן הברחת נשק חבר פרלמנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד