כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
יש חיים אחרי הפוליטיקה

לא תאמינו: הג'וב החדש של עמר בר לב

כמו רבים מהפוליטיקאים שנפלטו מהכנסת האחרונה לאחר שלא נבחרו, גם השר לשעבר עמר בר לב, כמו נפתלי בנט, איילת שקד ואחרים מוצא את עצמו בתפקיד נכבד בשוק העסקי

לא תאמינו: הג'וב החדש של עמר בר לב
עמר בר לב צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

לאחר שנפלט מהכנסת עם היוודע תוצאות הבחירות האחרונות, השר לביטחון פנים לשעבר עמר בר-לב מונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת המאפיות אנג'ל, כך דיווחה החברה באופן רשמי לבורסה בתל אביב. כך דווח ב'גלובס'.

עמר בר-לב כיהן בממשלה הקודמת שבראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד כשר לביטחון פנים מטעם מפלגת 'העבודה'. בפריימריז האחרונים שנערכו ערב הבחירות האחרונות הוא נבחר למקום התשיעי והלא ריאלי, לאחר שהמפלגה הגיעה לשיא השפל שלה עם ארבעה מנדטים בלבד, על סף אחוז החסימה.

במהלך כהונתו הסתבך עם כמה התבטאויות לא מוצלחות שהיו מי שהעניקו לו תדמית שלילית והטילו ספק באשר ליכולתו לתפקד כשר עם שיקול דעת בריא ונכון. 

אנג'ל שמשווקת לחמים ומוצרי מאפה הינה המפורסמת ביותר בישראל. היא נוסדה בשנת 1927 בישראל וב-1984 הונפקה לבורסה כחברת שלמה אנג'ל. מנכ"ל החברה הוא ירון אנג'ל וכיום היא נמצאת בשליטת יצרנית הקמח הפרטית 'שטיבל' שמחזיקה ב-24% מהמניות ובני משפחת אנג'ל בראשות מנכ"ל החברה ירון אנג'ל שמחזיקה בכ-23% מהחברה.

לפי הדיווח, שווי השוק של החברה עומד על כ-204 מיליון שקלים.

עמר בר לב ירון אנג'ל מאפיית אנג'ל דירקטוריון עומר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד