כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
האלימות בכבישים לשיא חדש

כאן בישראל: העיר לנהג המונית על נהיגה פרועה וזה דרס אותו • תיעוד

שפל חדש בכבישי ישראל, הערה של רוכב אופנוע לנהג מונית בתל אביב על נהיגה פרועה, הסתיימה בדריסתו של הרוכב שנדחק כמה מטרים עד שהוטח אל הקיר | חברו: "הוא בהלם, לא יכול לדבר ולא ישן בלילה. הוא בחור טוב, נשוי עם ילדים"

כאן בישראל: העיר לנהג המונית על נהיגה פרועה וזה דרס אותו • תיעוד
הדריסה בתל אביב צילום: שימוש לפי סעיף 27א'

האלימות בכבישים נמשכת ואף עולה שלב. בסוף השבוע האחרון תועד נהג מונית דורס רוכב אופנוע לאחר שהעיר לו על נהיגה פרועה ברחוב יגאל אלון פינת מוזס בתל אביב.

בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות נראה רוכב האופנוע, עומר אבו חליפה, תושב יפו בשנות ה-30 לחייו, עוצר מצד שמאל של המונית ומחליף כמה מילים עם הנהג, תוך שניות נראה נהג המונית חותך לעברו, עולה על המדרכה ודוחק את אבו חליפה לקיר אחד מבתי העסק. נפצע רוכב האופנוע בכל חלקי גופו ופונה לקבלת טיפול בבית חולים.

הפרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. 

מכריו של רוכב האופנוע ששוחחו איתו לאחר המקרה, סיפרו ל'וואלה' כי עומר סיפר להם שראה את נהג המונית נוסע במעבר חציה במהירות ואמר לו שייסע לאט יותר. "כמעט דרסת אישה", העיר לו. בתגובה נהג המונית שלא אהב את ההערה החל לנסוע לעברו תוך שהוא מפיל אותו מהאופנוע ודוחק אותו עד לקיר סמוך, שם הוא נמחץ בין המונית לאופנוע השכוב על צידו.

במהלך הדריסה נראה עובר אורח מזנק אל עבר המונית פותח את הדלת, צועק משהו לעבר הנהג שבתגובה, מבצע פרסה ונוסע לאחור.

חברו ג'ימי טורק, המוכר כפרשן כדורגל סיפר: "הוא בהלם, לא יכול לדבר ולא ישן בלילה. הוא בחור טוב, נשוי עם ילדים. בדריסה הוא נפל על הגב ונפצע במקומות נוספים בגוף - בבטן, ברגל, שבר אצבע. אם זה היה הפוך והנהג היה ערבי, לך תדע מה היה קורה לו".

יצוין כי מהמשטרה עדיין לא נמסרה תגובה באשר למקרה, האם נהג המונית אותר, נעצר, נחקר/שוחרר.

(כתבה זו מכילה מדיה שטרם הצלחנו לאתר את בעליה. במידה ואתם עומדים מאחורי הצילום, הנכם מתבקשים ליצור איתנו קשר במייל: [email protected] וניתן את הקרדיט הראוי.)
דריסה נהג מונית רוכב אופנוע תל אביב נהיגה פרועה אלימות בכביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד