י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ההסכם שנחתם בין ההסתדרות לעובדי חברת הסלולר

תוספת חודשית של עד 14%. זהו חלק מהסכם שכר חדש בחברת PHI Networks | ההסכם בחברה, המעניקה שירותי רשת לפרטנר והוט מובייל, מגיע בהמשך להסכם רחב יותר | תוספת השכר המשמעותית יותר תינתן לאלה שמשתכרים מתחת לשכר הממוצע במשק

ההסכם שנחתם בין ההסתדרות לעובדי חברת הסלולר
אילוסטרציה צילום: unsplash

ההסתדרות, PHI networks ונציגי הוועד חתמו על הסכם קיבוצי חדש בחברה. PHI מספקת שירותי רשת רדיו-סלולר ללקוחות פרטנר והוט מובייל, ונמצאת בבעלות משותפת של שתי החברות.

ההסכם, שיהיה בתוקף בשנים 2023-2024, מעניק תוספת שכר של 7% בממוצע לעובדים בוותק של 18 חודשים ומעלה. בנוסף, עובדים בוותק של ארבע שנים ומעלה בחברה המשתכרים עד גובה השכר הממוצע במשק (בקירוב), יקבלו תוספת של 7% נוספים (עד גובה השכר הממוצע). עוד סוכם על העלאה משמעותית של דמי הכוננות לעובדי אגף התפעול (של עד 30%).

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק יקי חלוצי מסר עם החתימה: "באנו לתת מענה משמעותי לעליה ביוקר המחיה, והצלחנו להביא בשורה אמיתית והסכם שכר מצוין. מתוך ראיה חברתית, החלטנו בשיתוף החברה כי בעלי השכר שמתחת לשכר הממוצע במשק ייהנו מתוספת שכר כפולה. אני רוצה להודות להנהלה ולוועד העובדים על מו"מ לטובת עובדי החברה. כן ירבו".

מנכ"ל PHI Networks אייל אילוז הגיב לחתימה ואמר: "אני מברך על אופן ניהול תהליך המו"מ ועל הסכם השכר שהושג, שהוא חלק ממעטפת התנאים הרחבה בהסכם הקיבוצי של החברה שנחתם אשתקד. עובדי החברה הם הנכס העקרי שלה, ואנחנו רואים חשיבות רבה לשביעות רצונם ולמעטפת שכר הוגנת. הסכם השכר נותן ביטוי לשינויים שחלו ביוקר המחייה בארץ.

עוד הוסיף אילוז כי "יחסי העבודה הטובים בחברה מבוססים על שיח פורה וכבוד הדדי, ואלה פועלים לטובת החברה ועובדיה בניהול רשת הסלולר המובילה בישראל. את הנהלת PHI ייצגו ניצן אליהו מנהלת משאבי אנוש וגיא זכאי סמנכ"ל הכספים ואני מודה להם, לחברי הוועד ולשותפינו בהסתדרות על שיח הוגן, מכבד ומקדם".

יו"ר ועד העובדים איציק מילשטיין בירך גם הוא ומסר: "אני מברך על ההסכם המהווה בשורה משמעותית לעובדות ולעובדים. אני מעוניין להודות לשותפים מהנהלת החברה: אייל אילוז, ניצן אליהו וגיא זכאי על שיתוף הפעולה בהירתמות לתהליך. שמח שהגענו להסכם שמסייע לצלוח את התקופה הכלכלית הקשה שפוקדת אותנו. תודה לשלומי קסטון שותפי בוועד העובדים ולגיא כהן מזכיר החטיבה שלנו בהסתדרות על מעורבותו והליווי האישי בתהליך. מאחל לנו מערכת יחסי עבודה טובה ופורייה למען החברה והעובדים".

במו"מ השתתפו מנהל חטיבה ארצי באיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק גיא כהן, והמשנה לראש הלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות עו"ד תהילה בנישו. את ההנהלה יצגו סמנכ"ל משאבי אנוש ניצן אליהו, וסמנכ"ל כספים גיא זכאי.

ההסתדרות סלולר הסכם קיבוצי ועד עובדים תוספת שכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד