כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

באישון ליל: מעצרים בישיבת פוניבז' • צפו

ב-2:30 בלילה הגיעה המשטרה לגבעת ישיבת פוניבז' בבני ברק וביצעה מספר מעצרים • לראשונה בעצורים: אחד ממנהלי ישיבת 'המחבלים' נעצר בירושלים • סיבת המעצר: הנזק שנגרם לחדר ספריה בשבוע שעבר • אחד מהבחורים נעצר משום שהפר צו הרחקה מהישיבה • מפקד המשטרה לבחדרי: צפויים מעצרים נוספים משני הפלגים • צפו בוידאו

צילום: יהודה רחמים חדשות 24
צילום: יהודה רחמים חדשות 24

כפי שהבטיחה המשטרה, המעצרים בישיבת פוניבז' נמשכים: הלילה בשעה 2:30 לערך, הגיעו בלשי משטרת מרחב דן לגבעת הישיבה, בכוחות מתוגברים, על מנת לבצע מעצרים בעקבות הנזק שנגרם לחדר ספריה בשבוע שעבר.

מפקד מרחב דן, ניצב משנה שמעון לביא, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "הבוקר על רקע המעצרים, כי יעשה הכל כדי להפסיק את האלימות בישיבת פוניבז'. "כל מי שיפר את החוק - ייעצר. מדובר בעבירות של גרימת נזק, וונדליזם, תקיפות, גניבות ונסיונות הצתה. לא נאפשר שום מצב של אלימות".

עוד מוסיף לביא, כי "כבר היום או מחר יבוצעו מעצרים נוספים, גם מהפלג השני".

לראשונה, המשטרה ביצעה מעצר של אחד ממנהלי הישיבה, דבר שלא עשתה בעבר. הוא נעצר בירושלים. העצור, מפלג 'המחבלים', נלקח לתחנת המשטרה יחד עם שניים נוספים, שם הם נחקרים.

עצור שני, הינו צעיר שהיה עצור רק לפני שבוע, וכפי שדיווחנו הוא שוחרר בתנאים מגבילים הכוללים צו הרחקה מתחומי הישיבה, אך מאחר והוא הפר את התנאי, הוא נעצר שוב אמש.

המשטרה התכוונה לעצור מספר גדול יותר של תלמידים הקשורים לגרימת הנזק, ובעקבות כך גם הגיעה לישיבה עם זינזנה להובלת עצורים-אסירים. מאחר וחלקם לא אותרו בתחומי הישיבה, הכוחות עזבו עם שלושה עצורים בלבד.

כפי שקרה במעצר הקודם, גם כאן שלושת העצורים צפויים להיחקר ולהשתחרר בתום חקירתם. מלבד העצור שהפר את תנאי צו ההרחקה, שיתכן ויובא בפני שופט, יש ידרשו את החמרת תנאי ההרחקה שלו מתחומי העיר בני ברק.

צילום: יהודה רחמים חדשות 24








































ישיבה פריצה מעצרים בחורים ספריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד