כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רעיונות מתוקים למתנות ולאירוח באירועים חגיגיים

אירוע משמח הוא הזדמנות להעניק אהבה וליהנות ביחד. אז אם אתם מחפשים מתנה מפנקת או כיבוד לאירוע המרגש – כדאי שתכירו את מארזי השוקולד המתוקים, שמתאימים לכל אירוע וממלאים את כולם בשמחה   

רעיונות מתוקים למתנות ולאירוח באירועים חגיגיים
מארזי שוקולד צילום: רוי שוקולד

לאורך השנה, אירוע רודף אירוע. האנשים שאנחנו אוהבים חוגגים ימי הולדת, ימי נישואין ועוד מגוון אירועים אישיים חשובים ומשמחים, ואנחנו רוצים להשתתף בשמחתם ולהעניק להם תשומת לב ויחס אישי ביום חגם. כאן מתחילה ההתלבטות הקבועה – מה נקנה כמתנה לחתן או לכלת האירוע? האפשרויות רבות ומגוונות, ולעתים הבחירה הופכת למשימה מייגעת ומבלבלת, אך ישנה מתנה אחת שכמעט כל אדם ישמח לקבל – מארז שוקולדים מפנק.

מארז לכל אירוע

מארז מתנה המלא בשוקולדים איכותיים הוא דרך מצוינת לשמח את מי שאתם אוהבים. בכל אחד מן המארזים תמצאו מגוון שוקולדים הארוזים באריזה מעוצבת ויפה, וכל אחד מהם מיוחד בדרכו. המבחר העצום של המארזים מאפשר לכל אחד למצוא את המתנה המושלמת, וטווח המחירים הרחב מבטיח כי תוכלו לעמוד בתקציב שהקצבתם למתנה. את המארז תוכלו לשלוח ישירות לביתו או למקום עבודתו של מקבל המתנה, כך שתהיה זו הפתעה מתוקה במיוחד בעבורו, או לקבלו לידיכם, כך שתוכלו להעניקו באופן אישי ומרגש. 

רוי שוקולד

יום הולדת מתוק

אם אתם מחפשים מתנה ליום הולדת של אדם קרוב, תוכלו למצוא מבחר עצום של מארזי יום הולדת מיוחדים המיועדים בדיוק לאירוע זה. במארזים תוכלו למצוא פרלינים ממולאים במגוון טעמים מעולים, כגון גנאש חמאת בוטנים או נוגט ופופקורן קראנצ'י; טראפלס בטעמים כגון קוקוס לימון או קרמל קפה; מקופלות ענקיות ועוד ועוד... תוכלו לשלב במארז גם מסר אישי ומתוק למקבל המתנה – טבלת שוקולד או שוקולד על מקל שעליהם מוטבעת הקדשה אישית ומיוחדת. ואם מקבל המתנה הוא טבעוני – תוכלו להתאים לו משלוח ליום הולדת של מארז שוקולדים טבעוניים ומעולים שישמח אותו במיוחד.

יום נישואין מתוק

מארזים ליום נישואין הם דרך נהדרת לשמח את בן או את בת הזוג שלכם באופן אישי ואינטימי. גם במארזים אלו תמצאו מגוון עצום של שוקולדים ושילובי טעמים, כך שתוכלו למצוא בדיוק את מה שהוא או היא הכי אוהבים (כי הרי מי מכיר אותם יותר טוב מכם?). למשל, לאוהבי המתוק תוכלו לבחור בפרלינים בטעמים מתוקים כגון פיסטוק או חמאת בוטינים ולאוהבי הטעמים המרירים תוכלו לבחור פרלינים בטעמי אגוזים מריר, קרמל קפה ועוד. ואם אתם רוצים להעצים את החוויה אפילו יותר – תוכלו לצרף למארז בקבוק יין שיעניק לכם ערב רומנטי ומתוק או שוקולד עם הקדשה אישית שרק שניכם מבינים.

חוגגים עם מגשי אירוח

אירועים משמחים הם אינם רק הזדמנות להעניק מתנה מפנקת, אלא גם הזדמנות לחגוג וליהנות יחד. מגשי אירוח מתוקים הם פיתרון נהדר לחגיגה שאתם מתכננים לכבוד האירוע, וגם כאן האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות, בשל מגוון השילובים האפשרי. תוכלו למשל לבחור במארז גדול של מקרונים וטראפלס או של עוגיות מעולות בעבודת יד ופופקורן מקורמל; במארז של מקופלות איכותיות ושברי שוקולד במגוון טעמים ואפילו בפלטת שוקולד ענקית ומלאה כל טוב שכל אורח יכול לשבור ממנה חתיכה כרצונו. כך תוכלו ליצור אירוע מתוק במיוחד, שכולם ימצאו בו משהו שהם ממש אוהבים.

אז לקראת האירוע הקרוב שתחגגו עם האהובים שלכם, כדאי שתכירו את מארזי המתנה והאירוח המעולים, שיכולים "לסגור לכם פינה" ולשמח מאוד את כל מי שיקבל אותם. עכשיו נותר לכם רק לבחור.

שוקולד פינוקי שוקולד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד