ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
אבל נורא

רגע מצמרר: מה ביקש היתום בן ה-4 מאיש ההצלה?

בבוקר יתומי הרב שמוליק סגל זצ"ל עוד התרפקו על זמן קדום עם אבא בבין הזמנים, ובערב אבא לא שב. במקומו דפקו על הדלת והודיעו שאבא נמצא על אם הדרך ללא רוח חיים • זה מה שביקש הילד הקטן בן הארבע מאחד מאנשי ההצלה

רגע מצמרר: מה ביקש היתום בן ה-4 מאיש ההצלה?
ילדים יתומים צילום: באדיבות המצלם

אין אחד שנכנס לבית משפחת סגל במודיעין עילית ולא יוצא בעיניים אדומות. לראות את האסון הכבד מול העיניים ולא להאמין... 16 ילדים שרק לפני רגע חייכו ושמחו בפסח עם אביהם האהוב. בבוקר הם עוד התרפקו על זמן קדום עם אבא בבין הזמנים, ובערב אבא לא שב. במקומו דפקו על הדלת והודיעו שאבא נמצא על אם הדרך ללא רוח חיים.

רגע מצמרר אירע בעת שהילד הקטן בן הארבע ניגש לאחד מאנשי ההצלה בבית וביקש שאבא לבד יביא לו את האפיקומן שהבטיח לו בפסח.

לסיוע למשפחת 16 היתומים לחצו כאן>>>


על קברו של הרב סגל • באדיבות המצלם

שום אפיקומן ושום מתנה לא תחזיר ליתום בן הארבע את אבא שיאהב אותו, יטפח ויעניק לו כל מה שהוא צריך כדי לגדול. הם נשארו תלויים לבד, בלי אבא שהיה כל חייהם.

שמוליק סגל, הרוח החיה של מודיעין עילית, היה איש של משפחה. כל הבית נשען עליו. הילדים חיו אותו, והוא חי את הילדים, הוא השרה את העוצמה והיה עוגן חזק לרעייתו וילדיו.

האלמנה יושבת עם 16 היתומים ולא יודעת מהיכן להתחיל? איך תרים את עצמה מהאבל הנורא?

היא חושבת על הקטן בן הארבע והקטנה בת השש ועיניה זולגות דמעות. היא נזכרת שרק לפני יומיים הם היו משפחה רגילה עם בעל בריא, ולפתע ברגע מצמרר התבשרה שבעלה נמצא ללא רוח חיים.

היא לא מאמינה שהגיעה לצד השני של המתרס. זו היא, שתמיד רק נתנה, רק עודדה, וכעת צריכה את החיזוק שלנו. זו גזירת שמים והיא מקבלת באהבה. עכשיו היא מתחננת לעם ישראל: נותרתי בביתי הקטן עם 11 ילדים בבית, 11 יתומים שכל עולם מוטל עלי. לגדל אותם, להאכיל אותם, לנקות, לתת תמיכה ולסייע בלימודים. תנו לי את הכח להיות חזקה בשבילם!

לסיוע למשפחת 16 היתומים לחצו כאן>>>

שמוליק סגל ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד