כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בטקס ביד לבנים

נתניהו: "לפני דקות נעשה ניסיון לרצוח את אזרחי ישראל"

נתניהו התייחס בטקס של ארגון יד לבנים לפיגוע הדריסה בירושלים ואמר: "לפני דקות אחדות, לא רחוק מכאן, נעשה ניסיון נוסף לרצוח את אזרחי ישראל". נתניהו התעדכן בדרכו לטקס ביד לבנים על הפיגוע בירושלים, כשלצידו המזכיר הצבאי, אלוף אבי גיל

נתניהו: "לפני דקות נעשה ניסיון לרצוח את אזרחי ישראל"
בנימין נתניהו צילום: Marc Israel Sellem/POOL

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לפיגוע הדריסה שאירע בירושלים בטקס האזכרה לחללי מערכות ישראל של ארגון 'יד לבנים', בירושלים ואמר: "לפני דקות אחדות, לא רחוק מכאן, נעשה ניסיון נוסף לרצוח את אזרחי ישראל. הפיגוע הזה, במקום הזה, ברגע הזה, מזכיר לנו שארץ ישראל ומדינת ישראל נקנות בייסורים רבים".

נתניהו הוסיף: "הפיגועים האלה באים בציפייה שיוכלו לנו ויעקרו אותנו מכאן, ואם הם יכלו היו רוצחים את כולנו. אבל הם לא יכלו לנו ואנחנו יכולנו להם. הקמנו מדינה לתפארת עם צבא לתפארת ומשטרה לתפארת, במחיר קורע לבבות".

יצוין כי ראש הממשלה נתניהו התעדכן בדרכו לטקס ביד לבנים על הפיגוע בירושלים, כשלצידו המזכיר הצבאי, אלוף אבי גיל.

נתניהו מתעדכן על הפיגוע. (מתוך הטלגרם של אריאל כהנא)

כזכור, ארבעה בני אדם נפגעו באירוע דריסה סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים, אחד מהם במצב קשה מאוד. בשלב זה נבדק החשד שמדובר בפיגוע.

ממד"א נמסר כי בשעה 16:20 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב ירושלים על מספר הולכי רגל שנפגעו מרכב ברחוב כי"ח בירושלים. מדיווח ראשוני חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל-3 נפגעים בדרגות פציעה שונות. 

כוחות ההצלה טיפלו ב-3 פצועים בהם: גבר כבן 50 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית מחוסר הכרה ו-2 נשים בשנות ה30 במצב בינוני בהכרה מלאה עם חבלות בגופם. 

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח על נהג רכב שפגע בעוברי אורח ברחוב אגריפס בירושלים. "כתוצאה מהאירוע ישנם מספר פצועים במקום. החשוד נוטרל במקום, וכוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום".

צבי לוין, חובש איחוד הצלה דיווח מהזירה כי מדובר בשלושה הולכי רגל שנפגעו מרכב שבשלב זה מצבם מוגדר קשה ובינוני.

בנימין נתניהו יום הזיכרון יד לבנים פיגוע דריסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד