י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עד הפרטים הקטנים

תחילת זמן קיץ: אלפי בני ישיבות ירושלמים מסכמים את חודש ניסן

באגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים, מסכמים את שלל האירועים והמופעים המגוונים והמרתקים, שנערכו לכל המשפחה | מחזיק תיק תרבות תורנית, דוד בלומנשטוק: "האגף לתרבות תורנית ממשיך להוביל את התוכניות והאירועים לתושבי ירושלים" | תיעוד

תחילת זמן קיץ: אלפי בני ישיבות ירושלמים מסכמים את חודש ניסן
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חג שכולו תרבות תורנית: עם סיום ימי חג הפסח וימי בין הזמנים, באגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים, מסכמים את שלל האירועים והמופעים המגוונים והמרתקים, שנערכו לכל המשפחה. בניית התוכנייה לימי בין הזמנים, נעשתה במלאכת מחשבת מתוך תשומת לב מרובה וחשיבה מעמיקה, כדי להביא לכלל הירושלמיים את המיטב שבמיטב של אירועי התרבות למשפחה החרדית, עם ניחוח הפסח.

כך מצאו תושבי העיר בתוכנייה המושקעת, הצגות למגוון גילאים, מופעי קסמים ולהטוטנים, קליקרים ומצגות, וכמובן ברוח הפסח גם סדנאות ומצגות לאפיית מצות, זאת לצד הרצאות מרתקות ושיעורים מיוחדים בהכנה לחג הפסח ובשלל נושאים. האירועים התפרסו כאמור על פני כל חודש ניסן, כבר בימים שקודם לחג הפסח כשכולנו חיפשנו במה להעסיק את הילדים, ובימי חול המועד עצמם עם שמחת החג, וגם בהמשך ימי בין הזמנים שלאחר החג, יזמו באגף תרבות תורנית, אירועים ומופעים בכדי להתרענן ולהחליף כוחות לקראת זמן קיץ הבעל"ט, כאשר האירועים השונים שובצו בהתאם לתוכן והתאריך המתאים לכל אירוע.

כדי ליהנות משלל האירועים והפעילויות, המשתתפים לא טרחו יותר מדי לנדוד למרחקים משכונה לשכונה. באגף לתרבות תורנית דאגו לפריסה מלאה של האירועים והמופעים בכל שכונות ירושלים, כך שבכל שכונה התקיימו כמה מופעים מיוחדים להנאת תושבי וילדי השכונה. באגף שמו דגש שלא לדלג חלילה על אף שכונה, ושיבצו את האירועים בכל אחת מהשכונות.

כלל האירועים, התוכניות ופעילות בני הישיבות, הופקו ברמה הגבוהה ביותר, כמיטב המסורת של האגף לתרבות תורנית, ששמו דגש על כל חלק באירוע, כדי לספק למשתתפים את החוויה המושלמת והמקסימלית, עם שעות של הנאה ושמחה.

מחזיק תיק תרבות תורנית, דוד בלומנשטוק מסר עם סיכום בין הזמנים: "גם השנה דאגנו למגוון רחב של אירועים, מופעים ופעילויות לכל המשפחה בימי ניסן וחג הפסח, כדי להעניק לכולם שעות של הנאה, תוכן וההעשרה. האגף לתרבות תורנית ממשיך להוביל את התוכניות והאירועים לתושבי ירושלים, ועל כך נתונה תודתי לכלל עובדי האגף העושים עבודת קודש במחשבה מעמיקה על כל פרט ופרט, על מנת להפיק את האירועים על הצד הטוב ביותר. תודה מיוחדת לראש העיר משה ליאון, על דאגתו ומסירותו לכלל תושבי ירושלים, ועל הסיוע הרב בכל ימות השנה לפעילות האגף לתרבות תורנית".

משה ליאון עיריית ירושלים המחלקה לתרבות תורנית דודי בלומנשטוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד