כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הביקור והזעם

נציג היהודים באיראן תוקף את ישראל: "מהלומות קשות למשטר הציוני"

נציג היהודים בפרלמנט האיראני תקף את ביקור יורש העצר האיראני רזא כורש, בישראל. הוא אמר כי "חולשתו של המשטר הציוני מבטיחה את מילוי פקודתו של המנהיג העליון של המהפכה בעניין משטר זה והשבת הפלסטינים למולדתם"

נציג היהודים באיראן תוקף את ישראל: "מהלומות קשות למשטר הציוני"
יורש העצר האיראני בכותל המערבי צילום: הקרן למורשת הכותל

נסיעתו של רזא כורש עלי פהלווי, בנו של מוחמד רזא פהלווי, השאה האיראני האחרון, ונכדו של רזא ח'אן, מייסד שושלת פהלווי, שביקר בישראל בימים האחרונים, עוררה זעם באיראן, נציג היהודים בפרלמנט האיראני ד"ר הומיון שמח, תקף את הביקור.

ד"ר הומיון נציג היהודים בפרלמנט האיראני וחלק מהמועצה האסלאמית, אמר לסוכנות הידיעות 'פארס': "היום המשטר הציוני סובל ממחלוקות פנימיות, והחלטות ממשלת נתניהו תמיד מובילות להסלמה, כולל הפגנות של ציונים בשטחים הכבושים".

הוא הוסיף: "בנוסף לכך, פעולות חזית ההתנגדות, המבוצעות על ידי פלסטינים ברצועת עזה ועל ידי פלסטינים בשטחים הכבושים, הטילו מהלומות קשות למשטר הציוני". הוא הוסיף עוד כי "חולשתו של המשטר הציוני מבטיחה את מילוי פקודתו של המנהיג העליון של המהפכה בעניין משטר זה והשבת הפלסטינים למולדתם".

הוא המשיך: "השילוב של גורמים אלו הרסו את כוח ההרתעה של המשטר הציוני והכינו את הקרקע להתמוטטות המשטר המזויף הזה. חולשה זו של כוח ההרתעה של המשטר הציוני היא הבטחה של המנהיג העליון של המהפכה, ואנו נהיה עדים לשובם של הפלסטינים למולדתם ולבתיהם בעתיד הלא רחוק".

בהתייחסו למסע של בנו של השאה שהודח ב-1979 ל"שטחים הכבושים של פלסטין", הוסיף: "מסעו של רזא פהלווי הגעיל את אומות העולם, במיוחד את היהודים האיראנים, אני מגנים ומוחים על הביקור הזה".

יורש העצר איראן פרס פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד