י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מונסי: הנהג האנטישמי הפקיר את הילדים, ונעצר

נהג הסעות בחיידר חב"ד במונסי, הוריד את הילדים במרחק 10 תחנות מביתם, באמצע כביש סואן ובחום היום. הוא נעצר

ילדים למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90
ילדים למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: פלאש 90

נהג הסעות לא יהודי, המסיע את ילדי החיידר של חב"ד במונסי, סיכן ילדים בגילאי 6-9 ,כאשר הורה להם לרדת כעשר תחנות לפני היעד, במקום סואן. אתמול (ג) נעצר הנהג והואשם בסיכון ילדי ההסעה.

דובר המשטרה אמר כי הנהג פלויד ג'מס בן ה-53 הסיע ביום שישי האחרון את ילדי בית הספר של חב"ד לבתיהם שבספרינג וואלי, הנהג הגיע לאסוף את הילדים באיחור של חצי שעה, במקום להביא את הילדים לבתיהם הורה הנהג לילדים לרדת בתחנה שבדרך 306 - כביש בינעירוני סואן, ביום שמזג האוויר בו הגיע ל-35 מעלות.

"המקום בו הוריד הנהג את הילדים היה במרחק רב מהתחנה בה היה אמור להוריד את הילדים", אמר קצין המשטרה מארק אמה. ההורים הנרגזים שהגישו תלונה למשטרה טענו כי מדובר בילדים קטנים שהורידו אותם בכביש סואן עם מדרכות צרות ביותר, הילדים הגיעו הביתה מותשים מפוחדים ומיובשים בשל החום הכבד ששרר באותו יום בו הם נאלצו ללכת רגלית מרחק רב מהתחנה בה הוריד נהג ההסעות את הילדים ועד הבית.

כאמור אתמול (ב') נעצר הנהג והואשם ברשלנות ובסיכון ילדים, המשטרה עדיין לא הסבירה את המניע למעשה אך ההורים טוענים כי מדובר באקט אנטישמי משום מדובר בילדים חרדיים. יש לציין כי במחוז קיים מתח רב בין המקומיים לבין התושבים החרדיים.
אנטישמיות נהג מונסי הסעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד