י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כמו בימי הביניים

חיילים רוסים הושלכו לבורות ולכלובים כי חששו להילחם

חיילים רוסים עונו ונזרקו לבורות ולכלובים כמו בימי הביניים. הם צולמו מתחננים לעזרה לאחר שהושלכו על ידי ראשי הצבא. חיילים בצבא הרוסי התלוננו על כך שנזרקו לבורות ללא מזון ומים בגלל סירובם להילחם

חיילים רוסים הושלכו לבורות ולכלובים כי חששו להילחם
חייל רוסי בכלוב צילום: @ChrisO_wiki

הצבא הרוסי משתמש בעינויים כמו בימי הביניים נגד חיילים רוסים באוקראינה שאינם מוכנים להילחם במלחמתו הארורה של ולדימיר פוטין, חלקם צולמו כשהם נטושים בבור עמוק. חיילים רוסים תיארו התעללות נוראה מצד מפקדיהם, כולל השלכתם לתעלות ללא מזון ומים בגלל סירובם להילחם או כי הם שתו יותר מדי אלכוהול.

בסרטון שדלף ופורסם בטלגרם, חייל מגדוד 99 בשם פאבל גורלוב חשף כיצד התעללו בו ובעמיתיו, כאשר כמה מהם סובלים מפציעות ופצעים על פניהם. נראה היה שהחיילים יושבים על אדמת בוץ בתוך חדר עם גשם מטפטף פנימה. ניתן לשמוע את גורלוב מתחנן בפני התובע הכללי לסיוע, וקורא לרשויות לפעול נגד התנאים הקשים.

אפשר לשמוע את גורלוב בסרטון אומר: "אנחנו בבוץ, בגשם, כולנו רטובים. הפנים של הקולגות שלי רוסקו, כל מה שעשינו זה לשתות קצת בירה". הוא המשיך: "אני מתחנן לעזרה מהתובע הכללי, ראיתם את התנאים האלה עכשיו". עוד אחד מחייליו של פוטין התלונן על חייל לכוד בתוך בור בסרטון נפרד.

השימוש בבורות פתוחים מכוסים בסורגים, כדי לכלוא שבויים במרכז אסיה היה נפוץ בתקופת צבאות רוסיה הקיסרית. בורות אלו נודעו לשמצה בשל הצפיפות והתנאים הלא סניטריים שלהם, ולעתים קרובות אסירים השתגעו כשהם יצאו מהבור לאחר תקופה.

חיילים רוסים מיואשים פרסמו סרטונים באינטרנט, והתחננו למפקדים בכירים שיחלצו אותם מהכאוס וההרס בחזית. חלקם אמרו שהם מרגישים שמרד הוא האפשרות היחידה שלהם.

 

 

בורות מלחמת אוקראינה רוסיה כלובים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד