כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"לחץ אדיר"

שר החוץ על טקסי יום הזיכרון: "על בן גביר והחרדים להגיע"

בצל החשש מהומות בטקסי יום הזיכרון, אמר שר החוץ: "זה יום בו משאירים את הדעות האישיות בצד. גם החרדים היו צריכים להגיע". כהן הסביר: "הופעל עליהם לחץ אדיר והם נכנעו לאותו לחץ"

שר החוץ על טקסי יום הזיכרון: "על בן גביר והחרדים להגיע"
שר החוץ אלי כהן בועידה צילום: באדיבות המצלם

שר החוץ אלי כהן התייחס בריאיון לרדיו 103, לחשש ממחאות נגד נציגי הממשלה בטקסי יום הזיכרון ואמר: "ברור לי שיש כל כך הרבה דברים שמאחדים אותנו. כל מי שמגיע לבתי העלמין, שרים וחברי כנסת, לא מייצגים את עצמם אלא את מדינת ישראל".

כהן הבהיר: "בעיניי חברי כנסת ושרים צריכים להמשיך להגיע ולהמשיך במסורת. גם איתמר בן גביר. זה יום בו משאירים את הדעות האישיות בצד. גם החרדים היו צריכים להגיע. הופעל עליהם לחץ אדיר והם נכנעו לאותו לחץ. לדעתי הם כן היו צריכים להגיע". 

על החלטתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לפקוד את בית העלמין הצבאי בבאר שבע חרף דרישתן של מספר משפחות שכולות שלא יגיע אמר: "אולי להבא צריך לחשוב על שיבוצים שיהיו יותר מותאמים. זה אולי מקום שיש לאפשר בו גמישות מסוימת כזו או אחרת".

בהמשך, התייחס השר כהן לתקרית הדיפלומט הירדני, והבהיר: "להערכתנו מדובר בניסיון להבריח ולקבל כסף. אנחנו לא מאשימים את ממשלת ירדן. החקירה עדיין לא הסתיימה, ביום שבת הוא נתפס". 

אלי כהן יום הזיכרון ירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד