כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מנהיג נחוש ואיש מקצוע"

צפו: סגן אלוף ד' השיא משואה בפנים מכוסות

מפקד דובדבן, סגן אלוף ד', השיא הערב משואה עם פנים מכוסות ואמר בין היתר: "לכבוד אחיי ואחיותיי הפצועים, נפגעי הגוף והנפש, שלעולם לא ישאירו את שדות הקרב מאחור" | צפו

צפו: סגן אלוף ד' השיא משואה בפנים מכוסות
סא"ל ד' מדליק משואה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפקד יחידת העילית דובדבן, סגן אלוף ד', השיא הערב (שלישי) משואה בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל כשפניו מכוסות ואמר: "לכבוד אחיי ואחיותיי הפצועים, נפגעי הגוף והנפש, שלעולם לא ישאירו את שדות הקרב מאחור. לכבוד אשתי וילדיי, וכל ילדי אנשי הקבע, שמרגע לידתם תורמים למאמץ הביטחוני – בחיבוק בשעת לילה או בציור לאבא ואמא שבצבא. למענכם אנחנו נלחמים".

מאז כניסתו של מפקד יחידת דובדבן, סגן-אלוף ד', לתפקיד ביצעה היחידה כ-300 פעילויות מבצעיות משמעותיות והייתה מעורבת במאות מעצרים של חשודים במעורבות בפעילות חבלנית עוינת. בהובלתו של ד', יחידת דובדבן פועלת לילות כימים בשמירה על ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל.

מפקד יחידת דובדבן, סגן-אלוף ד' אמר לקראת הטקס: "אני גאה להשיא משואה מטעם צבא ההגנה לישראל. מעמד הדלקת המשואה מסמל עבורי את אהבת הארץ, ציונות והנכונות להקריב את חיינו למענה. המערך הלוחם של צה"ל בכלל, ויחידת דובדבן בפרט, לא נחים לרגע. מהקמת המדינה ועד יום זה ממש - פועלים בכל רגע ובכל זירה. לוחמינו הגיבורים, בסדיר, בקבע ובמילואים עומדים על המשמר ועושים הכל על מנת להגן על תושבי מדינת ישראל. בשדה הקרב, כולנו - חילונים, דתיים, יהודים ולא יהודים, כולנו אחים. לשרת את אזרחי ישראל בחזית, ולהגן עליהם - זוהי זכות אדירה".

מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס בירך על בחירתו של ד' ואמר: "המלצתי בגאווה רבה לרמטכ"ל על סא"ל ד' להשיא משואה ביום העצמאות ה-75 למדינת ישראל. לפני הכל, ד׳ הינו אדם ערכי ועניו, איש משפחה, אשר בחר לתרום במשימה החשובה ביותר, הגנה על המדינה. נוסף לכך, ד׳ הינו מנהיג נחוש ואיש מקצוע, פקודיו מעריכים אותו והולכים אחריו למבצעים מיוחדים תוך סיכון חיים. ד׳ הוא קצין אוהב אדם, מקפיד לפתח את פקודיו ודואג תמיד שלאנשיו לא יחסר כלום, כאילו היו בניו."

עוד הוסיף האלוף פוקס: "במסגרת תפקידו, כמפקד יחידת דובדבן הוביל ד׳ לפיתוח שיטות ויכולות לחימה חדשניות בלוחמה בטרור ויישומן בשטח.
במהלך מבצע ״שובר גלים״, יחידת דובדבן בפיקודו של סא״ל ד׳ ביצעה למעלה מ-300 מבצעים מיוחדים וסיכלה פיגועים רבים ביום ובלילה שהלכה למעשה הצילו חיי אדם ותרמו רבות לשמירה על ביטחון אזרחי ישראל".

הדלקת משואה טקס הדלקת המשואות הר הרצל יום העצמאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד