י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חיכיתם לזה שנים

צוקרברג הכריז על שינוי משמעותי ב-WhatsApp

וואטסאפ הכריזה על חידוש משמעותי למשתמשי אפליקציית המסרים הפופולרית. בקרוב נוכל לחבר את חשבוננו לעד ארבעה מכשירים במקביל | כל הפרטים

צוקרברג הכריז על שינוי משמעותי ב-WhatsApp
אילוסטרציה צילום: pixabay

מנכ"ל ומייסד פייסבוק-מטא והבעלים של וואטסאפ, מארק צוקרברג הודיע בשעות האחרונות על חידוש משמעותי למשתמשי וואטסאפ וזכה לתשואות בעולם כולו.

"מהיום ניתן להתחבר לאותו חשבון וואטסאפ עד ארבעה טלפונים". כך הודיע בקצרה בדף הפייסבוק שלו וזכה לקרוב ל-400 אלף לייקים, 70 אלף תגובות ו-51 אלף שיתופים.

עד כה אפשרות חיבור חשבון וואטסאפ באמצעות Web ממספר מכשירים במקביל בגרסת הדפדפן הוגבל לטלפון סלולרי בודד וראשי. צוקרברג כאמור הודיע על האפשרות החדשה שלפיה, ניתן לחבר את אותו חשבון וואטסאפ בעד ארבעה מכשירים במקביל.

כאשר יושק החידוש, כל ההודעות שנשלח ושנקבל יסונכרנו בין כל המכשירים אליו מחובר חשבון הוואטסאפ שלנו. כלומר שגם אחד המכשירים כבוי, ניתן יהיה לגשת לחשבון הוואטסאפ מאחד מארבעת המכשירים האחרים.

גם וואטסאפ הרשמית הודיעה על כך בחשבון הטוויטר שלה: "תופים בבקשה... עכשיו אפשר להשתמש באותו חשבון וואטסאפ במספר טלפונים ??☎️? חברו עד 4 מכשירים אחרים לחשבון שלכם כדי שתוכלו לעבור בקלות בין טלפונים מבלי לצאת ולהמשיך את הצ'אטים שלכם בדיוק מאיפה שהפסקתם". נכתב. בחברה הוסיפו ועדכנו כי העדכון החדש ייכנס בהדרגה לכלל משתמשיה במהלך השבועות הקרובים, כולל ישראל, ותהיה זמינה במכשירי iOS ואנדרואיד כאחד.

איך נתחבר בפועל? במקום להזין את מספר הטלפון במהלך ההגדרה ולהיכנס כרגיל, וואטסאפ הוסיפה אפשרות חדשה - "קישור לחשבון קיים". האפשרות תיצור קוד QR שנמצא ב'הגדרות', שם נלחץ על 'קשר מכשיר' ונסרוק בעזרת הטלפון הראשי את קוד אה QR.

מארק צוקרברג וואטסאפ WhatsApp (וואטסאפ) WhatsApp Web

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד