כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תוך פחות משנה

האם תחנת הרדיו לקראת סגירה? מחצית מהעובדים זומנו לשימועים

לאחר שכ-15 עובדים ברדיו ynet קיבלו זימונים לשימועים לפני פיטורים, התערבות ארגון העובדים העיתונאים הקפיאה את המהלך. המיזם שהוקם לפני פחות משנה נקלע לקשיים וגם נתוני הרייטינג לא משביעים

האם תחנת הרדיו לקראת סגירה? מחצית מהעובדים זומנו לשימועים
אילוסטרציה צילום: unsplash

משבר ברדיו ynet שהוקם רק לפני כתשעה חודשים ונעשה בעקבות כך ניסיון לפטר חלק נכבד מעובדי התחנה, אולם בעקבות ההתערבות של ארגון העיתונאים ופניית נציגי העובדים לבית הדין לעבודה, סוכם על דחיית השימועים בשבוע וקיום היוועצות עם הארגון. כך דיווח העיתונאי דוד ורטהיים ב'וואלה'.

בתחילת השבוע דיווח ורטהיים כי כ-15 עובדי המחלקה המונה כ-30 עובדים קיבלו מכתבי זימונים לשימועים, וההערכה היא כי בזאת לא יסתיים המהלך.

עוד דווח מפי גורמים המעורים בפרטים, כי בכוונת הבעלים להמשיך בעתיד הקרוב רק את התכניות שנחשבות למצליחות ואשר מניבות רייטינג גבוה יחסית לשאר.

בכיר בקבוצת ynet צוטט ב'וואלה! ברנז'ה' אומר: "הבריף שקיבלנו ברור, כל תוכנית שלא מצליחה במבחן הטראפיק, תרד בקרוב מהאוויר. אלו שיישארו יהיו המגישים של התוכניות המואזנות (יחסית), בין היתר זו של שרון כידון וישי שנרב וזו של כתב הבידור של אתר ynet רן בוקר". בנוסף, גם רצועות הפודקאסטים כמו "הכותרת" של אטילה שומפלבי - הנחשבות למואזנות - יישארו בלוח השידורים של המיזם.

 

תחנת רדיו YNET גל פיטורים סבב פיטורים שימוע לפני פיטורין קשיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד