כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

חמאס: עצרנו את האחראים לירי הרקטות

לדברי גורמים בטחוניים, העביר חמאס מסר לישראל לפיו עצר את האחראים לירי הרקטה אשר שוגרה לראשונה מאז סיום מבצע 'צוק איתן' • הרקטה נפלה סמוך לגדר המערכת באזור המועצה האזורית אשכול • לא נשמעה אזעקה ולא נגרם נזק • חיים ילין, ראש המועצה אומר: "לא נקבל ירי ספורדי לעבר היישובים. המנהיגות צריכה להתמודד באופן שבו היא בוחרת להגן על אזרחיה"

צילום: דובר המשטרה
צילום: דובר המשטרה

גורמים ישראלים מדווחים הלילה (ג'), כי חמאס עצר את האחראים לירי הרקטה מוקדם יותר היום.

אמש נורתה לראשונה מאז סיום מבצע 'צוק איתן', רקטה מעזה לכיוון שטח ישראל. החמאס הודיע כי אינו קשור לירי ולא בוצע על דעתו.

גורמים ביטחוניים אמרו גם כי חמאס עצר את האחראים לירי הרקטה. כך גם העביר מסר לישראל לפיו יפעל לעצור ולהעניש את האחראים לירי.

אמש בסביבות השעה 18:30 נפלה רקטה בסמוך לגדר המערכת, בשטח המועצה האזורית אשכול. לא נשמעה כל אזעקה ולא נגרם נזק.

חיים ילין, ראש מועצת אשכול: "לא ברור האם זוהי נפילה עקב אימונים פנימיים או ירי מכוון לעבר הישובים. כך או כך, לא נקבל ירי ספורדי לעבר הישובים שלנו. המנהיגות של מדינת ישראל תימדד באופן בו היא בוחרת להגן על תושביה - האם תוביל להסדר מדיני שיביא שקט ארוך טווח לאזור או שתמשיך במעגל האלימות הבלתי פוסקת.

"יש לנו את הצבא החזק ביותר בעולם. לא צריך לפחד לנהל משא ומתן מתוך חוזק צבאי ולהביא את השקט המיוחל לעוטף עזה ולדרום. אנחנו מצפים ממשלת ישראל לפעול להבאת שקט לאזור, באותה נחישות בה לחמו החיילים לנטרול איום המנהרות".

אתמול בשעות הבוקר נשמעה אזעקה ביישוב יד מרדכי ויישובים נוספים. בתום הבדיקות נמצא כי מדובר בהתרעת שווא. גורם צבאי אמר כי צה"ל בודק את הסיבה שבגינה הופעלה האזעקה.
פצמ עזה טרור חמאס ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד