ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
המצלמה רעדה

צפו: ארדואן הפסיק ראיון בשידור חי בגלל "חיידק בבטן"

נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, קטע בפתאומיות ראיון טלוויזיה בשידור חי כשקם והלך. ארדואן חזר לאחר 15 דקות והתנצל על קיצור הראיון שהיה חי תוך ציון שהוא פיתח חיידק בקיבה ויש לו "משהו בבטן"

צפו: ארדואן הפסיק ראיון בשידור חי בגלל "חיידק בבטן"
נשיא טורקיה ראג'יפ ארדואן ויועצו הבכיר (משמאל) ירייט בולוט צילום: מתוך חשבון הטוויטר

המנהיג הטורקי בן ה-69 מתמודד בבחירות לפרלמנט ולנשיאות ב-14 במאי. ארדואן התראיין לשלוש תוכניות אתמול, הנשיא היה אמור לסיים את הלילה על ידי ראיון בשידור חי, עם זאת, ראיון הטלוויזיה של המנהיג התחיל יותר מ-90 דקות אחרי לוח הזמנים המקורי ולאחר מכן הופסק בזמן שהמארח שאל שאלה, עשר דקות לאחר תחילת הראיון.

המצלמה, שתיעדה את הראיון, רעדה והכתב ששאל את הנשיא קם מכיסאו כששידור החי הופסק. נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, קטע את הראיון, חזר לאחר 15 דקות והתנצל על קיצור הראיון, שהיה חי, וציין שזה בגלל "חיידק בקיבה".

"הו וואו" נשמע קול לא מזוהה מחוץ למצלמה. אחרי 15 דקות ארדואן חזר והתנצל על כך שחלה. "אתמול והיום הייתה עבודה קשה. בגלל זה חליתי בשפעת בקיבה", קבע ארדואן."בשלב מסוים, תהיתי האם נבטל את התוכנית. אבל הבטחנו. אני מבקש את סליחתם ושל הקהל שלנו", הוסיף. פניו של הנשיא נראו עייפות ועיניו נראו דומעות בזמן שדיבר במהלך הראיון. לאחר ההפסקה, המנהיג הטורקי ענה על כמה שאלות נוספות לפני סיום השידור.

ארדואן ומפלגתו עומדים בראש הפוליטיקה הטורקית ב-20 השנים האחרונות. עם זאת, הבחירות בחודש הבא מהוות את האתגר הקשה ביותר לשלטון של ארדואן.

הסקרים מראים כי ארדואן עשוי לעמוד בפני תבוסה על ידי מנהיג האופוזיציה כמאל קיליקדארוגלו. "אני מעביר את מיטב האיחולים שלי למר ארדואן", צייץ קיליקדארוגלו רגע לאחר פרסום התיעוד של הראיון שהופסק.

רג'יפ טאיפ ארדואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד