כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בהוראת הרופא

ארדואן הודיע: מבטל את הופעות קמפיין הבחירות

נשיא טורקיה ארדואן הודיע כי הוא נאלץ לבטל את הופעותיו המתוכננות בקמפיין הבחירות, זאת בהתאם להוראת הרופא האישי שלו ובעקבות חיידק קיבה שפיתח. מוקדם יותר היום קטע ארדואן בפתאומיות ראיון טלוויזיה בשידור חי בעקבות אותו חיידק

ארדואן הודיע: מבטל את הופעות קמפיין הבחירות
ארדואן נואם בפסגה צילום: דוברות נשיא טורקיה

משבר רפואי? נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן הודיע כי הוא נאלץ לבטל את הופעותיו המתוכננות בקמפיין הבחירות, בהוראת הרופא ולאחר שפיתח חיידק קיבה. המנהיג הטורקי בן ה-69 מתמודד בבחירות לפרלמנט ולנשיאות ב-14 במאי.

אתמול התראיין ארדואן לשלוש תוכניות טלוויזיה שונות. באחת מן הופעותיו התחיל הריאיון יותר מ-90 דקות אחרי לוח הזמנים המקורי, ולאחר מכן הופסק בזמן שהמארח שאל שאלה, עשר דקות בלבד לאחר תחילת הריאיון.

המצלמה, שתיעדה את הריאיון, רעדה והכתב ששאל את הנשיא ארדואן קם מכיסאו. הנשיא ארדואן קטע את הריאיון, חזר לאחר 15 דקות, התנצל על קיצור הראיון וציין שזה בגלל "חיידק בקיבה".

ארדואן ומפלגתו עומדים בראש הפוליטיקה הטורקית ב-20 השנים האחרונות. עם זאת, הבחירות בחודש הבא מהוות את האתגר הקשה ביותר לשלטון של ארדואן. אל אתגר זה מצטרף כעת מצבו הבריאותי הרעוע של הנשיא, שעשוי לעורר בעיות בקרב המפלגה השלטת.

הסקרים מראים כי ארדואן עשוי לעמוד בפני תבוסה על ידי מנהיג האופוזיציה כמאל קיליקדארוגלו. "אני מעביר את מיטב האיחולים שלי למר ארדואן", צייץ קיליקדארוגלו רגע לאחר פרסום התיעוד של הריאיון שהופסק.

רג'פ טאיפ ארדואן טורקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד