ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
בעיצומו של יום העצמאות

החשבון של נתניהו נפרץ: פורסמו תכנים בפרסית

חשבון הפייסבוק של ראש הממשלה נתניהו נפרץ והועלו בו תכנים בשפה הפרסית. דקות לאחר הפריצה התכנים נמחקו

החשבון של נתניהו נפרץ: פורסמו תכנים בפרסית
בנימין נתניהו צילום: תומר נויברג/פלאש90

חשבון הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו נפרץ לפני זמן קצר (רביעי) בעיצומו של יום העצמאות ופורסמו בו תכנים בשפה הפרסית. דקות לאחר מכן התכנים הזרים הוסרו מהחשבון.

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי פרסם: "אוקיי נראה לי שהאיראנים פרצו לפייסבוק של נתניהו (אמיתי לגמרי מעכשיו, כבר נמחק. אני צילמתי אישית שיאמינו)". בהמשך גם פרשן חדשות 12 עמית סגל אישר את הדברים וכתב בחשבון הטלגרם שלו: "חשבון הפייסבוק של נתניהו נפרץ והועלו אליו תכנים בפרסית".

קבוצת ההאקרים אנונימוס סודן טענה ביום שני כי הפילה את אתר "המוסד" באמצעות מתקפת סייבר מסוג מניעת שירות. בפרסום בחשבון הטלגרם של הקבוצה נכתב כי לצד אתר "המוסד", הותקף גם אתר הביטוח הלאומי. בהמשך הם כתבו כי "המתקפה הזו היא הכנה למתקפה גדולה".

תחילה, בביטוח הלאומי הכחישו את דבר המתקפה, או תקלות כלשהן - אך בהמשך מסרו: "במהלך הלילה היו ניסיונות חוזרים של ארגון הקורא לעצמו "אנונימוס סודאן" ליצירת "פקק" לכניסה לאתר הביטוח הלאומי ולאתרים מוסדיים נוספים. הארגון משתמש בבוטים ברחבי העולם, וגם בישראל - כדי לייצר עומס על הרשתות ולגרום לאי זמינות השירות. כיידוע, אירועי יום הזיכרון ויום העצמאות משמשים עבורם כטריגר".

בנימין נתניהו פייסבוק פריצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד