כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לאחר תלונות אזרחים

המשטרה הסירה דגלי פלסטין שנתלו בצפון הארץ

המשטרה פעלה להסיר דגלי פלסטין שנתלו בכביש 65 ובמוקדים נוספים בצפון הארץ. גם בסניף המטה של מפלגת חד"ש בנצרת הונף דגל פלסטין. בן גביר: "לא נאפשר דגלי הסתה ותמיכה בטרור בשום יום, ובוודאי לא בחג העצמאות" 

המשטרה הסירה דגלי פלסטין שנתלו בצפון הארץ
הנפת דגל פלסטין. אילוסטרציה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

בצומת מגידו ובמספר מוקדים בכביש 65, נתלו היום (רביעי) דגלי פלסטין על ידי אזרחים ערבים. אזרחים שנסעו בכביש התלוננו על כך למשטרה, ושוטרים שנסעו לאורך הציר הסירו את הדגלים. בתוך כך, גם במטה מפלגת חד"ש בנצרת הונף דגל פלסטין. לאחר שכוחות משטרה הורידו את הדגל, פעילי המפלגה החזירו דגל גדול יותר.

מזכיר המפלגה עאדל עאמר הגיב ואמר: "זאת תקיפה לא לדגל הפלסטיני ולמטה חד"ש, אלא תקיפה נגד חופש הפעילות הפוליטית והמפלגתית. ואלה הם הבשורות של ממשלת בן גביר ונתניהו. הפשיזם בשיא התגלמותו".

ח"כ עופר כסיף תקף את הסרת הדגלים בנצרת ואמר: "הפאשיזם כבר כאן. לא נעבור על מעשה נפשע וביריוני זה בשקט ולעולם לא ניכנע לפאשיזם הבן גבירי. נניף מחדש את הדגלים ונכפיל את מספרם על אפם ועל חמתם של חסידי הדוצ'ה ותורת הגזע".

יצוין כי אחת מהנחייותיו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למשטרה הינה הסרת הדגלים. מהמשטרה נמסר: "תליית דגל פלסטין במקום ציבורי עלולה לגרום להפרות סדר והפרעה לשלום הציבור. אנחנו נסיר אותם״. 

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "מברך את מפכ"ל המשטרה ומפקדי המחוזות על הפעולה הנחושה והמקצועית. המדיניות שלנו חדה וברורה גם בנושא הזה, לא נאפשר דגלי הסתה ותמיכה בטרור בשום יום, ובוודאי לא בחג העצמאות של מדינת ישראל".

משטרת ישראל דגל פלסטין איתמר בן גביר נצרת עופר כסיף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד