כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
לקראת הסכם?

ברקע המתיחות: בקשת יו"ר הפרלמנט הירדני

יו"ר הפרלמנט הירדני ביקש מחברי הבית לא להתבטא פומבית בסוגיית מעצר חבר הפרלמנט. הוא הביע תקווה כי בקרוב יהיו בשורות טובות

ברקע המתיחות: בקשת יו"ר הפרלמנט הירדני
אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

ברקע המתיחות בין ישראל לירדן: יו"ר הפרלמנט הירדני ביקש הערב (רביעי) מכל חברי הבית לא להתבטא פומבית בסוגיית מעצר חבר הפרלמנט, והביע תקווה כי בקרוב יגיעו מישראל חדשות טובות. כך דווח בגל"צ.

כזכור, השבוע צוטט גורם ממשלתי ירדני  בסוכנות 'עמון ניוז' אומר כי ממשלת ירדן עודכנה באופן רשמי שחבר פרלמנט ירדני נעצר בישראל באשמת ניסיון הברחת נשק. לדבריו, ממשלת ירדן בוחנת כיצד לטפל במקרה ובדרכים לסייע לחבר הפרלמנט העצור, ולהביא לשחרורו בהקדם האפשרי.

על פי התקשורת בירדן, חבר הפרלמנט ניסה להבריח קרוב ל-200 אקדחים, וכן רובי סער, בין היתר גם M-16 - וכל הנשקים הוסתרו בתוך שלושה תיקים. על פי הדיווח, האירוע התרחש בתחילת השבוע, וחבר הפרלמנט שניסה לחצות את הגבול עם רכבו נעצר לחקירה בשב"כ.

כלי תקשורת בירדן מצטטים הודעה של חבר הפרלמנט, ח'ליל עטיה, שדורש להביא לשחרורו המיידי של חבר הפרלמנט הירדני העצור בישראל. מדיווחים בירדן עולה כי נעשה ניסיון הברחה של כלי נשק רבים. לא כל הפרטים פורסמו בגלל צו איסור פרסום שהוציאה המשטרה.

‏ממשרד החוץ הירדני נמסר: "עוקבים עם כל הגופים הנוגעים בדבר אחרי הסוגייה של חבר הפרלמנט עימאד אל-עדוואן, שנעצר על ידי השלטונות הישראלים באשמת הברחת כמות של נשק וזהב". כך דיווח איתי בלומנטל בכאן חדשות.

ירדן ישראל חבר פרלמנט הברחת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד