כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
סובל מכוויות בגופו

בן 15 התחשמל בגג קרון הרכבת ונפל, מצבו קשה

הנער התחשמל ונפל מגובה כשהיה על גג קרון רכבת, בתחנת הרכבת בראשון לציון | הוא פונה לבית החולים עם כוויות כשמצבו מוגדר קשה 

בן 15 התחשמל בגג קרון הרכבת ונפל, מצבו קשה
תיעוד מהזירה בביתר עילית צילום: איחוד הצלה - ביתר

נער כבן 15 נפצע הלילה באורח קשה לאחר שהתחשמל כשעלה על גג קרון רכבת בראשון לציון. כוחות ההצלה פינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. 

הדיווח על האירוע החריג התקבל בשעה 23:42 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, במסגרתו נמסר כי נער שככה"נ התחשמל ונפל מגובה כשהיה על גג קרון רכבת, בתחנת הרכבת בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי ופינו  לבי"ח שיבא בתל השומר, נער כבן 15 במצב קשה, בהכרה, עם חבלות וכ- 28% כוויות בדרגות ב' ו- ג'.

"ראינו ברציף סמוך לקרון רכבת נער כבן 15 שוכב כשהוא בהכרה מלאה, כאוב וסובל מחבלות ומכוויות מפושטות בכל הגוף", סיפר פאראמדיק מד"א עודד שינקמן. "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וטיפול תרופתי לכאב ופינינו אותו בדחיפות ליחידת הכוויות בבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

איציק שאמה ופיראס זרקואי חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום חבריו של הנער סיפרו לנו שהנער התחשמל מהרכבת. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני שכלל פעולות מצילות חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ כאשר מצבו מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם"

 

התחשמלות רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד