י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שמיטה: חקלאים הצטרפו לאוצר בי"ד של 'לנדא'

חקלאים רבים הצטרפו לאוצר בית דין בני ברק ע"י 'ועדת השמיטה' בראשות הגרמי"ל לנדא רבה של בני ברק

הגרמי"ל לנדא מברך חקלאי
הגרמי"ל לנדא מברך חקלאי

בשבוע האחרון נערך מעמד הצטרפות של חקלאים רבים לאוצר בית דין של על ידי 'ועדת השמיטה' המרכזית שבראשות רב העיר בני ברק הגרמי"ל לנדא. חקלאים רבים קיבלו על עצמם להשבית את הקרקע בשנת השמיטה ולשמור שמיטה כהלכתה.

כל הפירות אשר גדלים בשדותיהם בשנת השמיטה יסופקו לציבור הרחב ללא רווחים אלא אך ורק תמורת כיסוי ההוצאות.

הגרמי"ל לנדא בירך כל חקלאי וחקלאי שבזכות מצוות שמירת שמיטה כהלכתה יזכה לראות בחוש את הברכה 'וצויתי את ברכתי'. החקלאים הודו לרב על ברכתו וציינו כי הם ראו בחוש את הברכה בשמיטות הקודמות. ובזכות שמירת השמיטה, היה היבול אצלם בשנה זו שנה שישית השישית פי שלוש מהרגיל, לעומת שדות סמוכים של השכנים שאינם נוהגים כדין.

בתוך כך, מציינים ב'ועדת השמיטה' שבראשות הגרמי"ל לנדא כי נשלמות ההכנות האחרונות לקראת שנת השמיטה. פעילות נרחבת רבת היקף, מקצועית ומיומנת שנעשתה במשך חודשים ארוכים כדי לספק פירות וירקות לעם מקדשי שביעית בלי שום חששות. כמו כן, עוסקת ועדת השמיטה בארגון הספקת פרחים ללא חשש שביעית גם מייבא לציבור שומרי שביעית כהלכתה. כל העבודות נעשות על ידי עשרות רבות של משגיחים אשר עוקבים ובודקים הכל בקפידא רבה מבלי לוותר על קוצו של יוד משעות הבוקר המוקדמת ועד השעות הקטנות של הלילה ובימים לא ימים. מעל כולם ניצב הגרמי"ל לנדא שכל צעד ושעל נעשה תחת הכוונתו והוראותיו.





חקלאים אוצר בית דין שביעית שמיטה הרב לנדא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד