כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
התופעה נמשכת

ניסו לעלות לטיסה עם דרכונים של נפטרים

שוב נכשל ניסיון הסתננות של אזרחים גיאורגים לישראל. ארבעה גיאורגים ניסו לעלות לטיסה מהולנד לישראל באמצעות מסמכים מזויפים של ארבעה ישראלים, אלא ששניים מהם החזיקו בדרכונים של ישראלים שכבר נפטרו

ניסו לעלות לטיסה עם דרכונים של נפטרים
אילוסטרציה צילום: unsplash

שוב זה קורה בפעם המי יודע כמה בחודשים האחרונים. נמשכים הניסיונות של אזרחים גאורגים להסתנן לישראל מבלי להיות רשומים במאגר רשות האוכלוסין וההגירה.

לפי דיווח ב'מעריב', ארבעה אזרחים גיאורגים, בשנות ה-30 לחייהם, עוכבו ביממה האחרונה בשדה התעופה בהולנד לאחר שניסו לעלות לטיסה לישראל דרך הולנד, תוך שהם מזינים פרטים של דרכונים ישראלים בתהליך הצ'ק-אין הדיגיטלי.

אלא שכל ארבעת הגיאורגים סורבו לפני כמה חודשים בכניסה לישראל ונראה כי ניסו שוב את מזלם דרך הולנד. בבדיקה שנערכה להם בשדה התעופה המקומי לא נמצא בידיהם אף דרכון או מסמך ישראלי שמוכיח כי הם מחזיקים באזרחות ישראלית.

לצד זאת, בדיקה ראשונית שנעשתה בישראל, העלתה כי ארבעת הדרכונים אכן שייכים לאזרחים ישראלים, אלא ששניים מתוך הארבעה כבר אינם בין החיים. רשות האוכלוסין וההגירה פתחה בחקירה כשההערכה היא שמאחורי הניסיונות החוזרים ונשנים עומדים מאכערים שמושכים מרחוק בחוטים ומוכרים אשליות לגיאורגים שמנסים להסתנן הנה.

יצוין כי הארבעה לא נחתה בישראל ועוכבה כבר בשדה התעופה ההולנדי. כשהתבקשו הארבעה להציג את הדרכונים הישראלים שאיתם הם עשו צ'ק אין - אז התברר שהם לא בידיהם ואין להם כל שייכות לישראל.

גיאורגיה דרכון מזויף הולנד ביקורת דרכונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד