כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מנוחה של בריאות

יותר ימי ההבראה: כללית עם בשורה ליולדות

יותר ויותר נשים מעדיפות להתחזק בריאותית בבית הבראה לאחר הלידה (מלונית), שם הן נהנות מתנאים מרגיעים, ארוחות מזינות והשגחה רפואית צמודה להן ולתינוקן • רק בכללית מושלם: מגיע לך יותר ימי הבראה • כללית מושלם מגדילה את סל הלידה: יותר ימי הבראה ליולדת בהתאם למספר הלידות והגדלת גובה ההחזר עד לסכום של 400 ש"ח בגין יום הבראה

יותר ימי ההבראה: כללית עם בשורה ליולדות
תינוק צילום: freepik

השהייה בבית הבראה ליולדת (מלונית) - הפכה בשנים האחרונות לצד סדנאות הבריאות, לחלק מהתכנית הבריאותית לחיזוק האשה לאחר הלידה.

השבועות שלאחר הלידה נועדו להתחזקות והחלמה של היולדת, התאוששות ועיבוד חווית הלידה. כדי לאפשר ליולדת הטריה לנוח באווירה רגועה, לשוב לאיתנה ולחזור עם כוחות מחודשים לטיפול בתינוק החדש שהצטרף למשפחה ולילדים הנוספים שבבית, יוצאת כללית בבשורה בריאותית חדשה ומשמחת ללקוחות כללית מושלם: הגדלת הזכאות לימי הבראה בבית החלמה ליולדות(מלונית) והגדלת גובה ההחזר לימי הבראה.

סל הלידה של כללית מושלם שכלל עד כה השתתפות בהוצאות הבראה במוסד או בבית החלמה ליולדות ונחשב לסל משתלם ליולדות, עבר שדרוג משמעותי נוסף לטובת חיזוק בריאות היולדות ואימהות למשפחות ברוכות ילדים.

כעת מודיעה כללית על הרחבת סל הלידה עם הוספת יום הבראה נוסף בהתאם למספר הלידות. לפי הקריטריונים בסל ההבראה החדש, החל מלידת הילד הרביעי תהא היולדת זכאית להשתתפות בהוצאות הבראה עד 3 ימים, לאחר לידת הילד החמישי עד לתקופה של 4 ימים, לאחר לידת הילד השישי עד לתקופה של 5 ימים, וכן הלאה, ללא הגבלה של מספר ילדים.

הרחבת סל הלידה כולל גם הגדלה משמעותית בגובה ההחזר. הזכאות המקסימלית שעמדה עד כה על 75% מההוצאה ועד לגובה של 300 ש"ח בגין יום הבראה, הוגדלה לסכום של 400 ש"ח ליום הבראה. לצורך הדוגמא:
יולדת שילדה את בנה החמישי ושילמה 500 ש"ח על כל יום הבראה, תהא זכאית ל-4 ימי הבראה, ותקבל השתתפות בסך 1,500 ש"ח (375 ש"ח בגין כל אחד מהימים).
יולדת שילדה את בנה השביעי ושילמה 500 ש"ח על כל יום הבראה, תהא זכאית ל-6 ימי הבראה, ותקבל השתתפות בסך 2,250 ש"ח (375 ש"ח בגין כל אחד מהימים).

ללקוחות כללית מושלם פלטינום ישנם מסלולי הבראה נוספים כבר מהולדת הילד הראשון:
1. במסגרת הסל הכספי ללידה ניתן לקבל החזר כספי של עד 2,000 ₪ לכל הריון (עד 4 הריונות) בגין בדיקות רפואיות או התייעצות אצל מומחים לאורך כל תקופת טרום הלידה וכן להשתמש בסל גם להחזר עבור ימי הבראה ליולדת.
2. בנוסף, במסגרת תוכנית הפלטינום קיים כיסוי המשתתף בהוצאות הבראת היולדת כבר לאחר לידת הילד הראשון לתקופה מרבית של 3 ימים ובהחזר של עד 387 ש"ח בגין כל יום הבראה.

יולדת שעברה ניתוח קיסרי זכאית במסגרת תוכנית כללית מושלם זהב לשישה לילות בבית החלמה, בכפוף לכך שאושפזה בבית החולים לפחות חמישה לילות לאחר הניתוח. ההחזר הינו בגובה של 75% עד לסכום של 609 ש"ח בגין יום הבראה.

הבראה שירותי בריאות כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד