כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

MFT: העברת מידע בטוחה בתוך הארגון

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות העברת קבצים מנוהלת כאשר GoAnywhere MFT נחשבת המערכת הטובה ביותר לשם ביצוע המלאכה

MFT: העברת מידע בטוחה בתוך הארגון
אבטחת מידע צילום: FREEPIK

MFT נחשב לאחד הפתרונות המודרניים ביותר לשם העברת קצבים מנוהלים בתוך הארגון שלכם. באמצעות MFT תוכלו לאפשר אוטומציה והתאמה מלאה של הקבצים לצד אבטחה של העברת קבצים באמצעות פלטפורמה ראשית ומרכזית בארגון שלכם. באמצעות שימוש במערכת MFT תוכלו לשפר אלפי מונים את התהליכים העסקיים בארגון שלכם, לשפר את האבטחה, לעמוד ברגולציות מחמירות ואף לחסוך משאבים רבים. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של InfoGuard פה לעשות לכם סדר.

MFT: עושים קצת סדר

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים בשנים האחרונות את הביטוי MFT אך אתם לא בטוחים שאתם יודעים בדיוק מה זה. כאשר אנחנו מדברים על MFT אנו מדברים על "העברת קבצים מאובטחת". הינן מגוון רחב של פעולות הנעשות במטרה לאבטח חילופי נתונים וקבצים המועברים ברשת המקומית ו/או בין שותפים, ספקים, לקוחות קיימים ופוטנציאליים ועובדי החברה. 

העברת קבצים מנוהלת (MFT) מהווה פתרון מקיף לעניין אבטחת מידע של קבצים נכנסים ויוצאים תוך כדי שימוש בפרוטוקול רשת וסטנדרטים מחמירים בתעשייה (מוטב לציין שבאמצעות מערכות אלו סקטורים רבים מצליחים לעמוד ברגולציות אבטחת מידע השונות). 

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות העברת קבצים מנוהלת כאשר GoAnywhere MFT נחשבת המערכת הטובה ביותר לשם ביצוע המלאכה. 

"האם ניתן לפרוס מספר מערכות MFT?"

התשובה היא חד משמעית. עסקים רבים מעוניינים לקבל גמישות במערכת שלהם, כתוצאה מכך הם בוחרים לפרוס מגוון רחב של מערכות GoAnywhere MFT ברשת המקומית שלהם. יחד עם זאת ניתן לפרוס את המערכת גם על גבי ענן בפלטפורמות ובסביבות היברידיות רבות לרבות – AWS ו-Microsoft Azure. המערכת מתממשקת ומשמשת כפתרון העברת קבצים מאובטח ואיכותי בפלטפורמות נוספות כמו AIX, ווינדוס, לינוקס ורבות אחרות.

"האם יש צורך בידע בתוכנה?"

אנשים רבים המעוניינים להכניס את המערכת המדוברת לשורותיהם תוהים האם יש צורך בידע בתוכנה וכתיבת סקריפטים מסובכים על מנת לטפל ולתת מענה בכל הקשור לנושא האבטחה והעברת קבצים במערכת. GoAnywhere MFT הוא פתרון 360 הנותן מענה ונותן את האפשרות לבצע את כל תהליך העברת הקבצים באמצעות ממשק יחיד. כמו כן, אין צורך לא בתכנות ולא בכישורים מיוחדים – מדובר בממשק קל מאוד להבנה.

החשיבות בעבודה עם חברה המתמחה בעבודה עם מערכת MFT

MFT כבר מזמן הפכה לבחירתם הטבעית של מאות אלפי ארגונים וחברות בישראל וברחבי העולם. יחד עם זאת אנו רואים חשיבות רבה בעבודה עם חברה המתמחה בעולמות אבטחת המידע ובמערכות MFT ככלל. על מנת למצוא את החברה הטובה ביותר ריכזנו עבורכם מספר כללי אצבע:

  • ניסיון לצד ותק – אחד הדברים הראשונים שאנו נרצה לחפש בחברה המתמחה במערכות MFT הינו ניסיון לצד ותק. חברה בעלת ניסיון בתחום תדע לאפיין את הצרכים שלנו, לבצע אוטומציה נכונה ולהתאים עבורנו את המערכת בצורה מושלמת לארגון תוך כדי שהיא עוברת איתנו על כל רבדי המערכת. הותק שצברה החברה במהלך השנים עוזר לה להתמודד בצורה יצירתית עם מגוון רחב של נושאים מה שמעניק עבורנו יתרון גדול.
  • מוניטין בעולמות אבטחת המידע – אין מן הנמנע כי חברה אשר צברה לעצמה ניסיון לצד ותק בעולמות אבטחת המידע צברה לעצמה גם מוניטין. אנו נרצה לעבוד עם חברה בעלת מוניטין חיובי בעולמות אבטחת המידע, המוניטין של החברה מושפע רבות מן קהל הלקוחות שלה ומן הדרך שבה היא נותנת שירות. 
  • הבנה נרחבת במערכת MFTכיום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות לצד אוטומציות בעולמות אבטחת המידע, אנו נרצה לוודא כי החברה איתה אנו עובדים הינה מתמחה ומבינה בצורה נרחבת את מערכת GoAnywhere MFT על כל רבדיה. כך אנחנו נוכל להיות רגועים.
  • מעטפת שירותית מלאה – אנו נצפה שהחברה שאיתה נעבוד תספק לנו מעטפת שירות מלאה ותהיה שם עבורנו בכל זמן נתון כשנצטרך, כך נוכל למקסם את השירות של החברה וליהנות ממערכת חזקה אשר עוזרת לנו להגן על נתונים רגישים, שיטה בטוחה ומבוקרת להעברת מידע בתוך ומחוץ לארגון ולהפוך את התהליכים העסקיים ליעילים הרבה יותר.
  • עבודה עם מערכת GoAnywhere MFTכפי שכבר הצלחתם להבין MFT הוא קיצור ל-"העברת קבצים מאובטחת", אנו רואים מגוון רחב של טכניקות ומערכות בהן נוכל לעשות העברת קבצים מאובטחת. יחד עם זאת אנו נרצה לעבוד עם חברה אשר חורטת לדגלה קדמה ועובדת עם המערכות המובילות ביותר במשק הישראלי והעולמי. כיום אנו למדים שמערכת GoAnywhere MFT נחשבת למערכת הטובה והאמינה ביותר.

אלו הם מספר כללי אצבע שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם. השתמשו בהם בתבונה ושיהיה המון בהצלחה.

אמרתם MFT – אמרתם Info Guard

חברת InfoGuard הינה אחת החברות המובילות והותיקות בישראל בעולמות התוכנה ואבטחת המידע. החברה הינה ספק מוביל של שירותי ותוכנה לצד פתרונות בתחום ה – IT Security בישראל. אנשי החברה עוסקים ביישום של פתרונות טכנולוגיים מגוונים לאבטחת מידע ארגוני רגיש, ייעוץ, הסמכות לעמידה ברגולציה, ניהול סיכונים, אבטחת מידע, תקני אבטחת מידע, תקנות הגנת הפרטיות ו-GDPR.

בין השירותים שמציעה החברה ניתן למצוא – ביצוע סקרי סיכונים, מיפוי מידע רגיש, סיווג מידע, מיפוי מערכות מחשב ומאגרים מידע, כתיבת נהלי אבטחת מידע, הטמעה של כלים רגישים, כלי אבטחה ואוטומציות במערכת, ביצוע בדיקות חוסן, קציני אבטחת מידע והרשימה כמובן עוד ארוכה.

החברה הפכה כבר מזמן לבחירתם הטבעית של אלפי לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים במשק הישראלי. 

מזמינים אתכם לבחור נכון – מזמינים אתכם לבחור InfoGuard.

סייבר אבטחת סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד