כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

5 טיפים לבחירת וולוו XC40 יד שניה

רכב וולוו XC40 הפך כבר מזמן לבחירתם הטבעית של אלפי משקי בית בישראל ויש לכך לא מעט סיבות. רכישה של רכב יד שנייה לפעמים דורשת מאיתנו ידע וניסיון על מנת שנוכל להגיע בצורה נכונה יותר אל הרכישה. בדיוק לשם כך החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור בצורה נכונה וטובה

5 טיפים לבחירת וולוו XC40 יד שניה
וולוו XC40 צילום: מתוך האתר VOLVO SELEKT

זה הזמן להכיר: וולוו XC40

ולוו נחשבת לאחת מן יצרניות הרכבים המובילות והשכיחות ביותר בעולם. בשנים האחרונות הפך רכב הפנאי של וולוו XC40 לשם נרדף לחדשנות, אופנה וקדמה. רכב זה הינו רכב פנאי קומפקטי המוגדר כSUV בשנת 2018 והפך כבר מזמן לאהוב הקהל. הרכב מבוסס על גבי פלטפורמת הנעה קדמית של אחת מן היצרניות המובילות CMA ותוכנת בצורה מושלמת כך שיתאים ליחידות הנעה חשמליות – יחידות הנעה פלאג-אין ו/או חשמליות באופן מלא.

כיום אנו רואים את הרכב משווק בישראל בהיצע רחב ומגוון של מנועים – מנועי בנזין, גרסאות פלאג-אין על שלל צורותיהם וגם אפשרות לרכישה של הרכב האהוב בהנעה חשמלית בלבד. 

הרכב נחשב לאחד הרכבים המובילים ביותר ובבדיקה שנעשתה ב2018 קיבל הרכב ציון של חמישה כוכבים בבטיחות לפי יורו NCAP. 

לא לקנות חתול בשק

אנו חושבים שזה מובן מאליו לאנשים רבים, אך יחד עם זאת פגשנו במרוצת השנים לא מעט אנשים אשר מצאו את עצמם רוכשים "חתול בשק". טוב נו, לא באמת חתול, רכב. אבל אנחנו בטוחים שהבנתם אותנו. אנו מפצירים בכם לא לחתום בשום פנים ואופן על שום חוזה, בין אם זיכרון דברים ובין אם כל חוזה אחר לפני שהחלטתם שאתם מעוניינים לרכוש את הרכב במאת האחוזים וערכתם את כל הבדיקות ההכרחיות, הרלוונטיות והנחוצות לשם רכישת הרכב. 

עלו עליו לנסיעת מבחן

אף אחד מאיתנו לא רוצה לקנות רכב ואז לגלות שהרכב לא ממש תואם את צורת הנסיעה שלו, איכות הנסיעה שלו ו/או את הגוף שלו. לעיתים רכב אשר יכול להיות נוח ונעים לאדם אחד יכול להיות סיוט עבור אדם אחר. לכן רגע לפני שאתם מחליטים לרכוש את הרכב אנו מציעים לכם לעלות עליו לנסיעת מבחן. בנסיעת המבחן תוכלו לבדוק את הרכב בנסיעה עירונית, בין עירונית, להרגיש את התזוזה שלו על הכביש ואף לבחון פיצ'רים שונים הנמצאים ברכב. אם יש לכם ספק ולו קטן לגבי הרכב אין מן הנמנע שכדאי לכם לבדוק עוד מספר רכבים – בסופו של יום אתם משקיעים לא מעט כסף ברכב ובטיחות ונוחות הינם ערך עליון עבורנו.

בדיקה של הרכב במכון לבדיקות רכב

נסעתם מעט על הרכב ואתם מרגישים שהוא מוכן לנסיעה, אך מה אתם באמת יודעים? כאשר אנחנו מדברים על רכב אנו מדברים על מגוון רחב של מערכות שונות המתלכדות לגבי מערכת אחת שמספקת לכם חווית נסיעה. יחד עם זאת, אנו נרצה לבדוק את הרכב אותו אנו רוכשים במכון לבדיקות רכבים. אנו ממליצים לכם לבדוק בעצמכם על מכון שממליצים לכם לגשת אליו ולא לסמוך על המלצות של מוכר ו/או ללכת "לחבר" ו/או "לחברת בדיקות" שעובדת איתם במקביל.

כמו כן הכרנו לא מעט אנשים אשר סיפקו בדיקות רכב ישנות, אנו לא נסתפק באלו מאחר ויכול להיות שמיד לאחר הפגיעה קרה משהו לאחד מן הרכיבים ברכב. לכן אנו נרצה לבדוק את כל המערכות האלקטרוניות, את מחשב הרכב במוסך היבואן ולאחר שיש בידינו את כל המסמכים והממצאים להחליט האם אנו מעוניינים לרכוש את הרכב.

מחיר מחירון – לא מה שאמור להדאיג אתכם

אנו שומעים אנשים רבים אומרים את הביטוי "מחיר מחירון" לא פעם ולא פעמיים. מחיר מחירון זה לא מה שאמור להדאיג אתכם אלא המערכות של הרכב ואיך שהוא מגיב. מחיר המחירון איננו חובה ומהווה המלצה בלבד וראינו לא מעט פעמים רכבים אשר נמכרו במחירים גבוהים ו/או לחילופין במחירים נמוכים מן מחיר המחירון. ישנם לא מעט משתנים אשר משפיעים בצורה ישירה על מחיר המחירון – החל ממספר הבעלויות שעבר, קילומטרים, שעבודים, תקלות, תאונות וכן הלאה. לכן אנו לא נרצה לייחס חשיבות עליונה למחיר המחירון אלא להסתכל על המצב הכללי של הרכב לפני הרכישה שלו.

החשיבות ברכישה מסוכנות מקורית של וולוו

כיום אנו רואים מגוון רחב של סוכנויות רבים ואנשים פרטיים אשר מציעים רכבי וולוו על כל צורותיהם למכירה. יחד עם זאת אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לרכוש את הרכב יהיה אל מול סוכנות מקוריות של וולוו אשר מכירה את הרכב, מטפלת בו ונותנת מעטפת מלאה ומקיפה בכל הקשור לטיפול ברכב פועלת בשקיפות, מקצועיות, אחריות ואיך לא – נותנת לכם את האפשרות לרכוש רכב באחריות היבואן. כיום VOLVO SELEKT נחשבת מבית מאיר טרייד נחשבת לבחירה הטבעית של רוכשי הוולוו בישראל.

תמונה: צילום מסך מתוך האתר של VOLVO SELEKT

אמרתם וולו XC40 יד שנייה אמרתם VOLVO SELEKT

אם אתם מעוניינים לרכוש וולוו XC40 יד שניה אין מן הנמנע שהגעתם למקום הנכון עבורכם. VOLVO SELEKT מבית מאיר טרייד מתמחה ברכבי וולוו ומספקת עבורכם מגוון רחב של רכבי וולוו יד שנייה ויד ראשונה בשקיפות, מקצועיות ואחריות. כל הרכבים נבדקים על ידינו ונמצאים באחריות מלאה של היבואן מה שמהווה עבורכם שקט נפשי. כמו כן ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות מימון וטרייד אין.

VOLVO SELEKT בהנהגתה של מאיר טרייד צברה ניסיון של שנים ברכישה ובמכירת דגמי וולוו מיד ראשונה ושנייה ומהווה בית חם ללקוחות חוזרים בבואם לרכוש וולו מבעלות קודמת מבית היבואן.

כמו כן אנו נותנים לכם את האפשרות לקבל ייעוץ מקצועי בכל הקשור לרכישת והתאמת הדגם המושלם ביותר עבורכם.

בוחרים נכון – בוחרים מאיר טרייד

וולוו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד