כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

איך בוחרים מכשיר חשמל יוקרתי לבית

אתם לקראת שיפוץ ו/או כניסה לבית חדש ומעוניינים לרכוש מכשירי חשמל יוקרתיים לחלל הבית שלכם. אלו יכולים להיות מקררים, תנורים, מזגנים ועוד מגוון רחב של מכשירים חשמליים אחרים. יחד עם זאת אנשים תוהים איפה ניתן לרכוש מכשיר חשמל יוקרתי לבית ואיך ניתן לבצע את תהליך הרכישה בצורה חכמה ונכונה. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לבחירת מכשירי חשמל יוקרתי לבית – בדיוק לשם כך אנשי המקצוע של קוביז פה לעשות לכם סדר

איך בוחרים מכשיר חשמל יוקרתי לבית
מכשירי חשמל צילום: FREEPIK

רכישת מכשיר חשמל יוקרתי תוך כדי שמירה על תקציב

אנשים רבים תוהים האם ניתן לרכוש מכשירי חשמל יוקרתיים אך עדיין לשמור על תקציב אחיד מראש, התשובה היא חד משמעית כן. אנו רואים חשיבות באפיון מראש של הצרכים שלכם והכנת תקציב לשם רכישת מכשירי החשמל, כאשר יש לכם תקציב כך אתם נמנעים ממצב בו אתם חורגים בצורה משמעותית ומגיעים אל סכומים שלא חשבתם שתוציאו לפני. כמו כן בהנחה ואנחנו רוכשים מספר מכשירי חשמל אנו נרצה לעשות זאת מאותה החנות מאחר ונוכל לשלב בין כל מכשירי החשמל ואף ליהנות מהצעה טובה ורחבה יותר ופריסת תשלומים נוחה יותר, כך תוכלו לעקוב אחרי כל מכשירי החשמל שקניתם בעת ובעונה אחת וליהנות מהחזר כספי מסודר ומותאם עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

לא מתפשרים בשום פנים ואופן על אחריות

מכשירי חשמל יוקרתיים הינם מכשירי חשמל אשר תפקידם ללוות אותנו למגוון רחב של שנים ואף עשורים במקרים מסוימים, לכן כאשר אנחנו רוכשים את אחד מן מכשירי החשמל אנו נרצה לשים לב אל עניין האחריות. כל מכשיר חשמל מתאפיין בזמני אחריות שונים, לדוגמא אחריות על המנוע של מכונת כביסה יהיה מעט ארוך יותר מן האחריות שתקבלו על המיקרוגל כך גם המקרר. אנו נרצה לבדוק שאנחנו מקבלים אחריות לפרק זמן סביר ונרצה לוודא שאנחנו מקבלים תעודת אחריות בה מפורטת על מה ניתנת האחריות.

רכישה אך ורק של מותגים מוכרים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מכשור חשמלי יוקרתי ופונקציונאלי ממותגים שונים. אנו רואים חשיבות ברכישה אך ורק של מותגים מוכרים. כך נוכל להיות בטוחים שאנחנו מקבלים מוצר איכותי ומהימן מיצרן מוכר. מותגים מוכרים עובדים יחד עם כל האישורים וההיתרים הרלוונטיים, בחשמל אין משחק – לכן אנו לא נרצה להתפתות להצעות אשר נראות על פניו "מפתות" יותר מבחינת מחיר אך מחברות ללא שום היכרות בשוק.

החשיבות ברכישה מחנות מכשירי חשמל בעלת ניסיון

כיום אנו רואים מגוון רחב של חברות וחנויות המתעסקות במכשירי חשמל, אנו רואים חשיבות ברכישה מחנות מכשירי חשמל העובדת עם המותגים המובילים ביותר במשק ובעלת ניסיון לצד ותק בעולם מכשירי החשמל – חברה זו תדע לאפיין את הצרכים שלנו ותיגש אל המלאכה בצורה הנכונה ביותר. לכן בדקו שאתם רוכשים אך ורק מחנות פעילה בעלת ניסיון ו-ותק בתחום.

בחירת חברת מכשירי חשמל: איך לעשות זאת בצורה נכונה?

חיפוש קטן בגוגל ובמנועי החיפוש הוביל אתכם אל עשרות חנויות מכשירי חשמל אשר מציגות את עצמן כבעלות ניסיון ואתם עדיין תוהים – "איך נוכל לבחור את החברה הטובה ביותר עבורנו?" אנשי המקצוע של KUBIZ ריכזנו עבורכם מספר נקודות והיבטים נוספים אשר יעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר עבורכם:

  • ניסיון לצד ותק – אנו נרצה לבדוק שאנחנו עובדים עם חברה בעלת ניסיון לצד ותק בתחום. חברה בעלת ניסיון לצד ותק מכירה את עולמות החשמל ואת המכשור בעולם זה ותדע להתאים עבורכם את המכשור החשמלי הטוב ביותר לצרכים שלכם תוך כדי שהיא עושה התאמה עיצובית ופונקציונאלית לחלל שלכם לצד התאמה תקציבית.
  • מוניטין – אין מן הנמנע שחנות למכשירי חשמל אשר עובדת מספר שנים וצברה לעצמה ניסיון לצד ותק צברה לעצמה גם מוניטין. לכן אנו נרצה לבדוק שהמוניטין של החנות ממנה אנו קונים הינו חיובי. המוניטין של החברה מושפע מלקוחותיה של החברה במהלך השנים, מהשירות שאותם לקוחות קיבלו ומן המוצרים שהחברה משווקת ומוכרת. לכן אל תקלו ראש בעניין המוניטין ובדקו כי החנות ממנה אתם רוכשים הינה בעלת מוניטין חיובי.
  • שירות כערך עליון – חנות למכשירי חשמל יוקרתיים תתייחס לעניין השירות כערך עליון עבורה, בדקו שאתם עובדים עם חברה אשר משקיעה לא מעט משאבים בשירות הלקוחות שלה ומאמינה ביחס אישי ומקצועי לכל אחד מן הלקוחות – אין זה משנה אם מדובר בלקוח שמעוניין במכשיר חשמלי אחד או בעשרה באותה רכישה. 
  • עבודה עם המותגים המובילים במשק – בסופו של יום עדיף שם טוב משמן טוב, אנו נרצה לבדוק שהחנות עובדת אך ורק עם מותגים מובילים, מהימנים ומוכרים במשק. כך נוכל להיות רגועים ונדע שאנחנו מקבלים את המכשור החשמלי הטוב ביותר עבור הצרכים שלנו.
  • אפשרות לייבוא אישי – לעיתים אנחנו לא נמצא את הציוד החשמלי שאנחנו רוצים, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונאלית ויהיה קיים הצורך בייבוא אישי. אנו נרצה לבדוק שהחנות בעלת מחלקה המתמחה בייבוא אישי של מוצרי חשמל מן החברות המובילות בעולם – מדובר בבונוס גדול, על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו מדברים על מכשירי חשמל יוקרתיים. לכן בדקו שניתנת האפשרות לרכישה בהתאמה אישית.
  • ייעוץ וליווי לפני ולאחר רכישה – אנו נרצה לרכוש מחברה אשר מספקת עבורנו שירותי ליווי וייעוץ לפני הרכישה ואף מספקת שירות משלים כשידרש לאחר הרכישה.

אמרתם מכשירי חשמל יוקרתיים אמרתם Kubiz

קוביז הינה החנות הבכירה והמובילה בישראל בעולם מכשירי החשמל. קבוצת קוביז החלה את דרכה בשלהי שנות ה  - 50 והפכה במרוצת השנים לביטוי שגור ולבחירתם הטבעית של הלקוחות הישראליים. אנו מזמינים אתכם לבחור מתוך היצע רחב ומגוון של מוצרי חשמל יוקרתיים לצד ייעוץ וליווי לצרכים שלכם.

מוצרי חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד