כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ויליאמסבורג: דליקה הותירה 4 משפחות ללא קורת גג

האש פרצה בבנין בו מתגוררות משפחות חרדיות, וכילתה לחלוטין את בתיהן של ארבע משפחות, שנותרו בחוסר כל

משטרה בויליאמסבורג. צילום: ארכיון
משטרה בויליאמסבורג. צילום: ארכיון

דליקה שפרצה אתמול (ג) בשכונת ויליאמסבורג, הותירה ארבע משפחות חרדיות ללא קורת גג.

הדליקה פרצה בשעה 7.30 בערב בשדרת פלשינג, ליד שדרת לי אווניו, בבניין בן 4 קומות. כוחות הצלה הוזעקו למקום ומצאו את הבנין עולה בלהבות. בחסדי שמים, הצליחו לוחמי האש לחלץ את כל התושבים מהבניין.

ר' מרדכי יונגרייז המתגורר בבניין, מספר ל'בחדרי חרדים': "ישבתי בביתי, כשפתאום שמעתי סירנות ורמקול שקורא לציבור לצאת מהבתים בגלל דליקה. הסתכלתי מהר דרך החלון וראיתי עשן כבד, רצתי החוצה מהבנין ואז התברר לי שאש פרצה בקומת הבייסמנט והיא הולכת ומתפשטת כלפי יתר הקומות. בחוץ היה בלגן, מתנדבי הצלה ומכבי אש פרצו לתוך הבניין אפוף העשן והלהבות כדי לוודא שאף אחד לא נשאר בדירות".

לדברי יונגרייז, "בבניין הזה מתגוררות משפחות מרובות ילדים, והן הוצאו עם ילדיהן מחוץ לבנין כשהם מבוהלים מאוד. בינתיים הגיעו כוחות גדולים של מכבי אש ואמבולנסים שהצליחו להשתלט על האש - לפני שהספיקה להתפשט לבנינים הסמוכים. ברוך השם איש לא נפגע, אבל ארבע דירות נשרפו כליל והנזק הוא עצום".

לסיום הוא מציין, "עם ישראל רחמנים בני רחמנים, הביאו אוכל למשפחות שהמתינו ורצו להיכנס לבנין לבדוק את הנזק, מכבי האש סגרו את הבנין והמשפחות נאלצו לעשות את הלילה בבתיהם של שכנים וקרובי משפחה. נכון לעכשיו נותרו ארבע המשפחות רק עם בגדים לגופם, הכול נשרף - בגדי החג, בגדי השבת וכל הרכוש".

המשטרה עדיין בודקת את נסיבות הדליקה.
שריפה ויליאמסבורג דליקה בבנין בן 4 קומות נותרו ללא קורת גג ר' מרדכי יונגרייז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד