ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

על החרדים להתאחד נגד תכנית ברקת! • טור אישי

אישור התכנית של ראש העיר לקדם בניה עבור הערבים - מסוכן לעתיד ירושלים, וכפי שהסכימו גם גדולי ישראל

יונתן יוסף. צילום: באדיבות המצלם
יונתן יוסף. צילום: באדיבות המצלם

מחר, יום חמישי כ״ג באלול התשע״ד, ראש העיר ירושלים ניר ברקת מתכונן להביא לאישור מועצת העיר ירושלים תכנית מסוכנת לעתיד העיר.

התכנית, 30006 מספרה, תוכננה על ידי עמותת שמאל קיצוני בשם ״במקום״ והאדריכל סינאן עבד אל קאדר. מטרתה המוצהרת: בניית והכשרת אלפי יחידות דיור לערבים בלבד תוך יצירת רצף בניה ערבית משטחי B עד למרכזה של ירושלים.

נציגי הציבור הדתי לאומי בעיריית ירושלים הודיעו שיתנגדו בכל תוקף לתכנית - חרף איומיו של ראש העיר לבל יהין איש להניף ידו נגד התכנית המסוכנת.

שאלנו את ניר ברקת מדוע אתה בונה רק לערבים במזרח ירושלים?! והוא ענה: ארצות הברית אינה מאפשרת לישראל לבנות במזרח ירושלים. שאלנו אותו מדוע כדמוקרט הוא אינו דואג לשוויון ומפלה את הערבים לרעה ושאלתנו נענתה במשיכת כתף.

מימוש התכנית- פרס לטרור!

אין הגיון בתכנית, בעיקר לאור הפרעות והפיגועים אותם מבצעים בימים אלו ערביי ירושלים. לא די לנו בבניה הבלתי חוקית השיטתית המבוצעת על ידי תושבי ירושלים הערבים?! מדוע להעניק להם פרס?

אמש פקדתי יחד עם איש ירושלים ויו״ר סיעת ״ירושלים מאוחדת״ אריה קינג, את בתי גדולי ישראל מכמה חוגים, והם הביעו בפנינו זעזוע עמוק מהאפשרות שירושלים תוצף בעשרות אלפי ערבים ושנציגי הציבור החרדי בעיריה שבידם למנוע את מימוש התכנית מתכוננים להימנע ולעמוד מנגד.

אם אכן הגרוע מכל יקרה והתכנית תאושר - זו תהיה סטירת לחי לעם ישראל כולו ופגיעה אנושה בירושלים כעיר יהודית, אך גם פגיעה אנושה בחלקים התורניים בציבור הדתי לאומי, אלו שהצביעו עבור אריה קינג הצועד עם הציבור החרדי יד ביד בכל הצבעותיו בעיריה.

טענתי תמיד שצריך לחבר בין כל יראי ה׳ לפעולות מבורכות למען התורה העם והארץ. רק בחבירת כל יראי ה׳ מכל החוגים והעדות אנחנו יכולים ליצור מציאות יהודית טובה יותר.

ירושלים קדושה ויקרה לכל מי שלב יהודי פועם בקרבו ובפני נציגי הציבור החרדי בעיריית ירושלים ימים ספורים לפני יום הדין עומדת ההזדמנות לקדש שם שמיים ולשמור על ירושלים עיר קדשנו ותפארתנו בידיים יהודיות.

יועציו החרדים של ראש העיר הולכים בשיטה הקלוקלת שהתווה נפתלי בנט ויוזמים פירוד בין הציבור החרדי לציבור הדתי לאומי התורני.

בנט חבר ללפיד והם מסיתים את נציגי הציבור החרדי בעיריית ירושלים לחבור לאנשי השמאל הקיצוני פפה אללו (מר״ץ) ותמיר ניר (סיעת ירושלמים) ולשרת את האינטרסים של הרשות הפלסטינית להצפת ירושלים בערבים.

חייבים להתנגד נחרצות לתכנית המסוכנת ואני קורא לכל מי שיש באפשרותו להשפיע על חברי מועצת העיר החרדים לפעול בהקדם להציל את ירושלים מידי צר.

יהונתן יוסף, ממחדשי הישוב היהודי במזרח ירושלים, הוא בנו של הרב יעקב יוסף ונכדו של מרן הגר״ע יוסף זצוק״ל, ומשמש כראש לשכתו של חבר המועצה אריה קינג.
ירושלים ברקת טור מרזל ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד