כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בר בי רב דחד יומא והספד ככלות השבעה לפטירתו של איש החסד הרב שמואל סגל זצ"ל

מאות השתתפו בבר בי רב דחד יומא ובהספד ככלות השבעה לפטירתו של איש החסד הרב שמואל סגל זצוק"ל, שהתקיים בביהמ"ד הגדול שע"י קהילת היכל יצחק מודיעין עילית

בר בי רב דחד יומא והספד ככלות השבעה לפטירתו של איש החסד הרב שמואל סגל זצ"ל
היכל יצחק בר בי רב והספד על הרב סגל צילום: יח"צ

ביום רביעי ה' באייר השתתפו מאות איש בבר בי רב דחד יומא ובהספד ככלות השבעה לפטירתו הפתאומית והטראגית של איש החסד במודיעין עילית הרב שמואל סגל זצוק"ל. ילדיו ובני משפחתו השתתפו בהספד ולאחר מכן התחלקו לתפילת ערבית בשטיבלאך הרבים והחדשים של קהילת יצחק. עין לא נותרה יבשה מלשמוע ולראות את בניו היקרים של איש החסד הרב שמואל סגל זצוק"ל אומרים קדיש בכל המניינים הרבים במקום.

הרבנים ומגידי המישרים שהגיעו במיוחד לבר בי רב דחד יומא ולשאת דברים על פטירתו של איש החסד הרב שמואל סגל זצוק"ל, ציינו את חשיבות קביעת מקום לתורה ולתפילה, את מעלת קדושת בית הכנסת ואת החשיבות לשמור על קדושת המקום, ולא לשיח דברים בטלים ולדבר בשעת התפלה.

הרבנים שליט"א ציינו בדברים את אחד ממעלותיו של המנוח זצוק"ל, אשר הקפיד כל ימיו להתפלל במניין ותיקין ודאג לשמירת כבוד בית הכנסת ושלא ישוחחו בשעת התפלה וקריאת התורה. עוד ציינו את מעלת החסד והנתינה למען הזולת, לילות כימים, בארגונים השונים הקיימים בעיר כמו עזר מציון, איחוד הצלה הקמת זק"א בעיר, הקמת גמ"ח לאבלים, הקמת גמ"ח לילדים אבודים ועוד.

המעמד נפתח ע"י הגאון הרב צבי מגיד שליט"א, שיזם את הבר בי רב דחד יומא שאף הוא ציין בדבריו את האבדה הגדולה לעיר התורה ולכלל ישראל בפטירתו של הרב שמואל סגל זצוק"ל. עוד דיברו במהלך המעמד הנשגב והמרומם המגיד מישרים הגאון רבי שלמה מילר שליט"א, המגיד מישרים הגאון רבי שמעון הלר שליט"א, המגיד מישרים הגאון רבי לוי יצחק שושן שליט"א, הגאון רבי יעקב קראם שליט"א, הגה"צ רבי מאיר מיכאל גרינוולד שליט"א, כ"ק האדמו"ר ממבקשי אמונה שליט"א והמגיד מישרים הגאון רבי מנחם שטיין שליט"א.

המעמד הסתיים בקבלת עול מלכות שמים ובאמירת תהילים לרפואת כלל החולים בעיר, ולהצלחת כלל ישראל בפרט בימים קשים אלו.

היכל יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד