כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אין שם היסטוריה פלסטינית"

המועמד לנשיאות ארה"ב: "יהודה ושומרון שייכים לעם ישראל"

מושל פלורידה רון דסנטיס שצפוי להתמודד לנשיאות ארה"ב ב-2024, נחת היום בישראל לביקור שבמהלכו יפגש עם ראש הממשלה נתניהו. דסנטיס התייחס לרפורמה המשפטית: "עלינו לאפשר לישראל לבחור לבד את דרכה הדמוקרטית. היא מספיק חכמה כדי לבחור את דרכה"

המועמד לנשיאות ארה"ב: "יהודה ושומרון שייכים לעם ישראל"
מושל פלורידה רון דה סאנטיס צילום: מתוך הטוויטר שלו

מושל פלורידה רון דסנטיס, שהיום דווח כי הוא צפוי להכריז על התמודדות לנשיאות ארה"ב בעוד כשבועיים, נחת היום (חמישי) בישראל וערך מסיבת עיתונאים בירושלים.

דסנטיס התייחס לרפורמה המשפטית, והפתיע בכך שאמר כי "המשימה שלנו היא לעמוד עם ישראל ולסייע לה לשמור על ביטחונה, לשמור על יתרונה האיכותי, לספק לה תקציב לכיפת ברזל ולוודא שהשגרירות תמיד תהיה בירושלים. עלינו לאפשר לישראל לבחור לבד את דרכה הדמוקרטית. היא מספיקה חכמה כדי לבחור את דרכה".

בהתייחסו לסכסוך הישראלי-פלסטיני אמר: ''מתייחסים ליהודה ושומרון כשטח כבוש אבל זה רק שטח שנוי במחלוקת. אלה אדמות היסטוריות של העם היהודי שנים רבות ואין שום היסטוריה פלסטינית שם. אז זה מקסימום שטח שנוי במחלוקת''.

עוד אמר: "בארה"ב אפשר ללמוד את התנ''ך וזה מעורר השתאות, אבל פה אפשר לראות את הדברים וזה קם לחיים. רואים את הקשר בן אלפי שנים בין עם ישראל וארץ ישראל. זה המקום שבו נולדה האומה היהודית. יום העצמאות ה-75 מציין את ההתחדשות של הנוכחות היהודית בארץ ישראל''.

רון דה סאנטיס יהודה ושומרון מסיבת עיתונאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד